Dolat Kamane Ka Wazifa ?
Dolat Kamane Ki Har Koe Koshash Karta Hai Likan Har Kisi Ki Koshash Kamyab Ho Ye Zarorn Nahi . Iss Post Mein Ham Aap Ko Dolat Kamane Ka Wazifa Surah Feel Bata Rahay Hain . Dolat Kamane k liye Sab Se Zaida Zarori Ye Hai k Aap Dushman K Shar Se Mehfoz Rahain Aur Surah Feel Ka Wazaifa Aap ko Dushman k Shar Se Hameesha Mehfoz Rakhta Hai .
Iss Post mein Aap ko Dolat Kamane Ka Wazifa , Dolat Kamane Ka Wazifa S urah Feel Benefits Aur Iss Wazifa k Chand Aysay Raaz Bata Rahain Jes k Bana Par Aap Dolat Kama Bhe Sakay Ghay Aur Ju Dolat Aap kama Lain ghay Iss me Khairo Barkat bhe ho ghe . Dolat Kamane Ka Wazifa Ki Mokammal Urdu Detail Nechy Darj Hai .

Dolat Kamane Ka Wazifa Urdu

اگر کوئی بھائی یا بہت ذیادہ مال و دولت کمانا چاہتے ہیں لیکن ان میں محنت کرنے کی طاقت نہ ہو اور ان کے دشمن اسے پریشان بھی کرتے رہتے ہوں تو اس فرد کو سورہ فیل کا وظیفہ کے زریعے اللہ کی مدد حاصل کرنے کی کوشش کرنی چاہئے ۔ کیونکہ جو فرد اپنے دشمن کے شر سے محفوظ نہیں وہ زندگی میں کامیاب بھی نہیں ہو سکتا اس کے علاوہ دشمن کی موجودگی میں ایک فرد اپنی فیملی کے لئے وافر دولت کبھی بھی حاصل نہیں کر سکتا ۔لہذا اگر آپ بہت ذیادہ مال ودولت حاصل کرنا چاہتے ہیں لیکن آپ کا بس نہ چل رہا ہو اور نہ ہی آپ کو محنت کے باوجود کامیابی مل رہی ہو تو سورہ فیل کا وظیفہ آپ کے لئے ہے ۔ لہذا آپ اپنی زندگی میں سورہ فیل کا وظیفہ کر لیں ۔ انشاء اللہ جلد ہی آپ کو دشمن سے نجات مل جائے گی ۔ یہ دشمن ظاہر میں ہو یا آپ کے سامنے نہ ہو ۔ دشمن کے شر سے محفوظ ہونے کے بعد دشمن کی وجہ سے جو آپ پر بد اثرات ہوں گے وہ سب ختم ہو جائیں گے اور جلد ہی آپ کو آپ کی سوچ سے بھی ذیادہ مال ودولت حاصل ہونا شروع ہو جائے گی ۔

Dolat Kamane Ka Wazifa

اگر کوئی بھائی یا بہن مال ودولت حاصل کرنے سورہ فیل کا وظیفہ کرنا چاہتے ہیں تو جمعہ کے دن فجر کی نماز کے بعد اول و آخر 3 -3 مرتبہ دورد پاک پڑھیں اور درمیان میں آپ 70 مرتبہ سورہ فیل کی تلاوت کریں ۔
یہ عمل آپ نے ہر نماز کے بعد دھرانا ہے اور یہ پورا عمل آپ نے 14 دنوں تک جاری رکھنا ہے ۔ 14 دن مے بعد آپ 10 مرتبہ درود ابراہیمی اور 14 مرتبہ سورہ فیل تلاوت کرنے کی عادت ڈال لیں اور میں آپ نے بلامجبوری ناغہ نہیں کرنا ۔ انشاء اللہ کچھ ہی ٹائم گزرنے کے بعد آپ کو مال دولت حاصل ہونے لگے گی ۔ اس وظٰیفہ کی برکت سے اللہ کی ذات آپ کے لئے اسباب پیدا فرمائیں گے جن پر محنت کرکے آپ کو جلد ہی دولت حاصل ہو جائے گی

Dolat Kamane Ka Taweez

اگر کوئی بھائی یا بہن بیان کیا گیا وظیفہ کسی وجہ سے نہ کر سکیں اور وہ مال دولت بھی حاصل کرنا چاہتے ہوں تو اس کے لئے آسان روحانی عمل یہ ہے کہ آپ سورہ فیل کو مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے تحریر کرکے اپنے پاس بھی رکھیں اور اپنے گھر میں بھی ضرور رکھیں ۔ انشاء اللہ جلد ہی آپ کو دشمن ، کالا جادو ، نظربد اور ہر قسم کی نحوست سے نجات مل جائے گی اور اللہ کی ذات آپ کو اپنی غیبی مدد سے نواز دیں گے اور غیبی مدد میں آپ کو وہ سب حاصل ہوگا جسکی آپ نے چاہت کی ہوگی ۔ اس کے علاوہ اسی وظیفہ کی برکت سے آپ کو آپ کی سوچ سے بھی ذیادہ دولت اور مال حاصل ہونے لگے گا۔

اگر کوئی بھائی یا بہن یہ نقش خود تحریر نہ کر سکیں تو وہ 3 مساکین کو کھانا کھلاکر یا آستانہ کو ہدیہ خرچ ادا کرکے یہ نقش حاصل کر سکتے ہیں یاد رہے کہ 3 مساکین کو کھانا کھلانے کا خرچ جتنا ہے کم وبیش اتنا ہی خرچ ایک نقش کے لئے مشک ، عنبر ، زعفران اور کورئیر کاہوتا ہے۔لہذا بہتر ہے کہ آپ اس قرانی نقش کو خود تحریر کریں اور اگر آپ کسی مجبوری کی بناء پر ایساء نہ کرسکیں تو آپ یہ نقش آستانہ سے 48 گھنٹوں میں بزریعہ ٹی سی ایس حاصل کرنے کے لئے آمنہ بہن سے رابطہ فرمائیں ۔

Whatsapp Amna Behan

0092 306 3441786

Pin It on Pinterest