bachon ki hifazat ki dua naad e ali sharif ki barkat se ap apne bachon ko har musibat مصیبت har bala ہر بلا har bimari , nazar e bad , sayia سایہ , jinnat , hadsat حادثات aur bad asrat se hameesha k liye mehfooz rakh saktain hain . Naade Ali sharif rohani hifazat k liye be had powerful dua hai aur es Dua ke barkat se ap ke jan , aulad , izat , karobar , kamyabi aur sehat صحت hameesha dushman , nazar bad aur kala jadu se Allah ke hifazat me rahe ghe .
nazrin dory azar دور حاضر mein har Waldain k liye inn k bachon ki zahri aur rohani hifazat be had zaroori hai . bachon ki zahri hifazat tu ki ja sakti hai , likan Rohani hifazat k liye Waldian ko koe na koe rohani amal karna hi parta hai . aur iss k liye bachon ki hifazat ki dua naade ali be had mujarrab hai .
bachon ki zahri hifazat iss liye zaroori hai ta k wo hadsat se mehfooz rahain aur inn ki sehat bhe achi rahay . rohani hifazat bachon ko nazre bad , sayia , jinnat , dushman , nakami aur naghahani afat o baliat ناگہانی آفات و بلیات se bachati بچاتی hai .
yad raKhain k bachon ko ju zahri khatrat خطرات hotay hain inn ki waja bhe rohani ho sakti hai . yani nazre bad aik rohani problem hai jes ki waja se bachay zahri toor par bimari ya hadsat ka shikar ho saktay hain . iss liye apnay bachon ki zahri aur rohani hifazat k liye Dua Naade Ali sharif ka ye chota sa amal zaroor krain . Insha Allah Nad e Ali ki barkat se ap k bachay tamam zindagi har lahaz se Allah ki hifazat mein rahay ghay .

Chote Bachon Ki Hifazat Ki Dua

naade-ali-dua

bachon ki hifazat ki dua

جیساء کہ پہلے بتایا جا چکا ہے کہ بچوں کی ظاہری اور روحانی حفاظت والدین کے لئے بے حد ضروری ہے ، ظاہری حفاظت بچوں کو حادثات اور بیماری سے بچاتی ہے اور روحانی حفاظت بچوں کو نظربد ، سایہ ، جنات اور ناگہانی آفات وبلیات سے محفوظ رکھتی ہے ۔ بچوں کی ظاہری حفاظت تو کی جا سکتی ہے لیکن باطنی حفاظت کے لئے والدین کو کوئی نہ کوئی روحانی عمل کرنا ہی ہوگا ۔ اور برزگ زمانہ قدیم سے بچوں کی روحانی حفاظت پر ہی زور دیتے رہیں ہیں اس کی وجہ یہ مانی جاتی ہے کہ بچوں کو جتنی بھی ظاہری پرابلم کا سامنا کرنا پڑتا ہے اس کی وجہ روحانی ہی ہوتی ہے ۔ یعنی نظربد ایک روحانی پرابلم کی ہے جسکی وجہ سے اکثر بچوں کو ظاہری طور پر بیماری یا حادثات سے دوچار ہونا پڑھ جاتا ہے ۔ لہذا بزرگ اس بات کو بھی مانتے ہیں کہ روحانی حفاظت کی وجہ سے بچوں کی ظاہری حفاظت بھی اللہ کے کرم سے ہو جاتی ہے ۔
لہذا والدین کو یہ بات اپنے ذہن میں رکھنی چاہئے کہ بچوں کو پیدائش سے بلوغت تک نظربد ،سایہ اور جنات سے بے حد خطرات لاحق رہتے ہیں جنکی وجہ سے بچوں کو ضد ، رونا ، ڈرنا ، بیمار ہوجانا ، دودھ نہ پینا ، کھانا نہ کھانا ،بد تمیز ہونا ، بری صحبت کا اختیار کر لینا ، سکول میں ناقص کارکردگی کا مظاہرہ ہونا ، ، کمزور زہن اور کمزور صحت
کا سامنا کرنا پڑتا ہے ۔ لہذا اپنے بچوں کو بیان کی گئی پریشانیوں سے بچانے کے لئے دعائے نادعلی کا یہ چھوٹا سا عمل ضرور کر لیں انشاءاللہ آپ کے بچے ہر لحاظ سے اللہ کی حفاظت میں رہیں گے ۔

bachon ki hifazat ki dua

دعائے نادعلی شریف کے اس عمل کے لئے آپ اپنے بچوں کو رات سوتے وقت 10 بار درود ابراہیمی اور 14 بار دعائے نادعلی پڑھ کر دم کریں اور اس عمل کو جاری رکھیں ۔ پرانے وقت میں بچوں کی نانیاں اور دادئیاں یہ عمل کر کے بچوں پر دم کیا کرتی تھی اور آج بھی یہ عمل بہت سی فیملیز میں کیا جاتا ہے ۔یہ عمل آپ اس وقت تک جاری رکھیں جب تک بچہ سمجھ دار نہیں ہو جاتا ۔ اس عمل میں اگر ہفتہ میں
ایک دو ناغہ بھی ہو جائیں تو اس سے یہ عمل خراب نہیں ہوگا لیکن آپ اس عمل کو جاری ضرور رکھیں ۔ انشاء اللہ آپ کے بچے اللہ کی حفاظت میں رہیں گے

bachon ki hifazat ka taweez

بچوں کی روحانی حفاظت کے لئے دوسرا روحانی عمل دعائے نادعلی کے عربی نقش کا ہے ۔ اگر کوئی بھائی یا بہن یہ چاہتے ہیں کہ ان کے بچے ظاہری اور روحانی حوالے سے اللہ کی حفاظت میں رہیں تو وہ دعائے نادعلی شریف کو عربی میں مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے تحریر کرکے اپنے بچوں کے گلے میں ضرور رکھیں
انشاء اللہ دعائے نادعلی کی برکت سے آپ کے بچے اللہ کی حفاظت میں رہیں گے ۔ یعنی آپ کے بچے نظربد جادو ، سایہ ، جنات ، حادثات ، بیماری ، ضد ، ڈر ، سوتے میں ڈرنا ،بے جا رونا اور ہر قسم کی ناگہانی آفات و بلیات سے ہمیشہ محفوظ رہیں گے
یہ عمل کرنا ہر فرد کے لئے ضروری ہے اور جو بھائی یا بہنیں اس عمل کو کر لیتے ہیں وہ اپنے بچوں کے حوالے سے ہر پریشانی سے ہمیشہ کے لئے محفوظ ہو جاتے ہیں ۔
اگر کوئی بھائی یا بہن اس خاص نقش کو خود نہ تحریر کر سکیں تو وہ اس نقش کو آستانہ سے مشک
عنبر ، زعفران اور کورئیر کا ہدیہ خرچ 850 روپے ادا کرکے حاصل کر سکتے ہیں ۔
ناظرین نقش ناد علی آستانہ میں خاص مشک ، عنبر اور زعفران سے تحریر کیا جاتا ہے ۔
اس نقش کو حاصل کرنے کے لئے آپ آمنہ بہن کو کال کر لیں ۔ آپ کی رکوئسٹ پر یہ نقش آپ کو کورئیر کر دیا جائے گا جو کہ 48 گھنٹوں میں آپ کو وصول ہو جائے گا آپ نے کورئیر بوائے کو اس نقش کا ہدیہ 850 روپے ادا کر دینا ہے ۔ ناظرین نقش نادعلی شریف کا جو ہدیہ وصول کیا جاتا ہے یہ صرف مشک ، عنبر ، زعفران اور کورئیر کا خرچ ہے آستانہ کا ذاتی ہدیہ نہیں اور اگر کوئی بہن چاہئے تو اس نقش کو مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے خود بھی تحریر کی سکتی ہے ۔
اس کے علاوہ اگر کو والدین استطاعت رکھتے ہوں تو وہ دعائے نادعلی پنجتنی کا چاندی کا نقش اپنے بچوں کے گلے میں پہنائیں ۔
اگر کوئی بہن اس نقش کو آستانہ سے حاصل کرنا چاہتی ہے تو اس کے لئے وہ آمنہ بہن کو کال کر سکتے ہیں۔
نقش نادعلی شریف کی مزید آپ کو کیا فائدے حاصل ہوں گے اس کے لئے آخر میں بٹن دے دیا گیا ہے اسے کلک کرلیں

Amna Behan :0092 3063441786

WeCreativez WhatsApp Support
kisi bhe maslay ka hal Amna Behan se Live Hasil krain
Aslam O Alikum