گھر بیٹھے واٹس ایپ پر رابطہ کرکے دم کروائیں اور بیماری ، کالا جادو ، دشمن اور ہر پریشانی سے 3 دن میں نجات پائیں ۔ کسی قسم کا ہدیہ نہیں لیا جاتا ( کلک کریں )

Whatsapp : +92 306 3441786

Ya allah ka wazifa allah ki bargha se naik humsafar hasil karne , achay rishta ki khawaish ko pora karne aur supportive life partner hasil karne k liye bay hadh mujarab hai. Ya allah allah ka zati nam aur isme azam hai jis ko bohat se afraad apni different wishes ko pora karne k liye parhtay hain aur in khawaishaat mein aik wish acha rishta hasil karna bhe hai. Nazreen har larka larki apni life mein achy insaan ko he lana chahty hain lekin ye achi kismat aur allah k qalaam kay baghir mumkin nahi. Kyu k allah kay zikr se insaan ki qismat achi ho jati hai aur usay wo sab mil jata hai jis kay liye wo dua karta hai. Es liye jo afraad bohut acha zindagi ka saathi aur acha rishta hasil karna chahty hain tu wo isme azam ya allah ka wazifa sirf 14 din kar lain .in shaaa allah allah ki zaat ap ko apki soch se bhe acha rishta aur life partner ata farmayen ghay. Iss k ilawa ya allah for rishta k hawalay se agr aap ko mazeed detail darkar hai tu iss k liye aap urdu wazaif ki site naade ali ko zaroor visit krain .

Ya Allah for Rishta Urdu

یا اللہ کا وظیفہ اللہ کی بارگاہ سے نیک ہمسفر حاصل کرنے  ، اچھے رشتہ کی خواہش کو پورا کرنے اور سپورٹ کرنے والا لائف پارٹنر حاصل کرنے کے لیے بے حد مجرب ہے . یا اللہ اسم اعظم ہے اور یہ اللہ کریم کا ذاتی نام ہے ۔جس کو بہت سے افراد اپنے مختلف مقاصد کو پورا کرنے کے لیے پڑھتے ہیں اور ان مقاصد میں سے ایک مقصد اچھا رشتہ حاصل کرنا بھی ہے . ناظرین ہر لڑکا لڑکی اپنی زندگی میں اچھے انسان کو ہی لانا چاہتے ہیں لیکن یہ اچھی قسمت اور اللہ کے کلام کے بغیر ممکن نہیں . کیونکہ اللہ کے ذکر سے انسان کی قسمت اچھی ہو جاتی ہے اور اسے وہ سب مل جاتا ہے جس کے لیے وہ دعا کرتا ہے . اس لیے جو افراد بہت اچھا زندگی کا ساتھی اور اچھا رشتہ حاصل کرنا چاہتے ہیں تو وہ اسم اعظم یا اللہ کا وظیفہ صرف 14 دن تک محبت سے کر لیں ۔ انشاء اللہ مولا کی ذات 14 دن میں آپ کو آپکی سوچ سے بھی اچھا رشتہ اور لائف پارٹنر عطا فرمائیں گے ۔

Ya Allah for Rishta Wazifa

اگر کوئی بھائی یا بہن اپنے رشتہ یا شادی کے مسائل کی وجہ سے پریشان ہیں یا ان کا رشتہ کہیں بھی طے نہیں ہوتا تو ایسے افراد کو چاہیے کہ وہ اللہ کی ذات سے اپنے اچھے نصیب کے لیے دعا کریں اور جمعرات کے دن عشاء کی نماز کے بعد اول و آخر گیارہ بار دورود ابراہیمی پڑھیں اور درمیان میں 1400 بار اسم اعظم یا اللہ کا بے حد محبت کے ساتھ ورد کریں۔ یہ عمل آپ نے چودہ دن تک جاری رکھنا ہے۔ انشاء اللہ اس چودہ دن کے وظیفہ کی برکت سے آپ کے رشتہ کی تمام روکاوٹیں دور ہو جائیں گی اور اللہ کی ذات آپ کو جلد نیک رشتہ اور بہترین شریک حیات بھی عطا فرما دیں گے۔ وظیفہ شروع کرنے سے پہلے اس وظیفہ کے ہدیہ کی نیت سے کسی مسکین کو کھانا ضرور کھلا دیں ۔یاد ر ہے کہ اگر کسی بہن کو وظیفہ میں کامیابی نہیں ملی تو ایسا وظیفہ کی شرائط پر عمل نہ کرنے کی وجہ سے ہوتا ہے ۔ لہذا ایسی صورت میں آپ اسم اعظم یا اللہ کو پاک سیاہی سے ٹحریر کرکے اپنے گھر میں بھی رکھیں اور اپنے پاس بھی رکھیں ۔ انشاء اللہ جلد ہی آپ کی شادی اور رشتہ کی ہر پریشانی غیبی مدد سے دور ہونا شروع ہو جائیں گی ۔ یاد رہے کہ نقش ٹحریر کرنے سے پہلے یا وظیفہ کرنے سے پہلے آمنہ بہن سے رہنمائی ضرور حاصل کرلیں ۔