گھر بیٹھے واٹس ایپ پر رابطہ کرکے دم کروائیں اور بیماری ، کالا جادو ، دشمن اور ہر پریشانی سے 3 دن میں نجات پائیں ۔ کسی قسم کا ہدیہ نہیں لیا جاتا ( کلک کریں )

Whatsapp : +92 306 3441786

Agar koi bhai ya behan yeh chahtay hain ke woh nazre bad se hemsha mehfooz rahen aur is ke ilawa agar woh kisi bhi nazre bad se mutasra fard ko dam karen to usay shifa bhi mil jaye to aap ko is maqsad ke liye nazre bad ki dua ka wazifa karna hoga. Yaad rahay ke har insaan ki har pareshani ke peechay kisi nah kisi andaaz mein nazre bad car farma hoti hai. Lehaza agar nazre bad ko rook liya jaye to insaan apni zindagi mein bohat si pareshaniyon se bach jata hai. Lehaza is maqsad ke liye aap ko nazre bad ki dua ka wazifa karna hoga. Nazre bad se shifa aur hifazat ke liye hum ne bohat si duayen jo ke hadees mubarikah se haasil hoti hain aap ke liye paish ki hain. Is post mein bhi hum aik aisi hi dua ka aasaan wazifa bta rahay hain. Lehaza har bhai ya behan ko apni zindagi mein aik baar yeh wazifa zaroor kar lena chahiye. Insha allah aap nazre bad se honay walay nuqsanaat se hamesha mehfooz rahen ge .

Nazre Bad Ke Liye Wazifa Urdu

اگر کوئی بھائی یا بہن یہ چاہتے ہیں کہ وہ نظربد سے ہمشہ محفوظ رہیں اور اس کے علاوہ اگر وہ کسی بھی نظربد سے متاثتہ فرد کو دم کریں تو اسے شفا بھی مل جاے تو آپ کو تو آپ کو اس مقصد کے لیے نطربد کی دعا کا وظیفہ کرنا ہوگا ۔ یاد رہے کہ ہر انسان کی ہر پریشانی کے پیچھے کسی نہ کسی انداز میں نظربد کار فرما ہوتی ہے ۔ لہذا اگر نظربد کو روک لیا جاے تو انسان اپنی زندگی میں بہت سی پریشانیوں سے بچ جاتا ہے ۔ لہذا اس مقصد کے لیے آپ کو نظربد کی دعا کا وظیفہ کرنا ہوگا ۔ نظربد سے شفا اور حفاظت کے لیے ہم نے بہت سی دعائیں جو کہ حدیث مبارکہ سے ہمیں حاصل ہوتی ہیں آپ کے لیے ہم نے پیش کی ہیں ۔ اس پوسٹ میں بھی ہم ایک ایسی ہی دعا کا آسان وظیفہ بتا رہے ہیں ۔ لہذا ہر بھائی یا بہن کو اپنی زندگی میں ایک بار یہ وظیفہ ضرور کر لینا چاہئے ۔ انشاء اللہ آپ نظربد سے ہونے والے نقصانات سے ہمیشہ محفوظ رہیں گے ۔

Nazre Bad Ke Liye Wazifa

nazre bad ki dua Hadees mulim sharif

یہ نظربد کی دعا ہے ۔ اس دعا مبارکہ کا وظیفہ حدیث مبارکہ میں موجود ہے ۔ اگر کسی بھائی یا بہن یا ان کے بچوں کو نظرلگ جاتی ہو یا وہ ہر وقت کسی نہ کسی پریشانی کا شکار رہتے ہوں تو ان کو چاہیے کہ وہ جمعہ کے دن فجر کی نماز کے بعد اول و آخر 10 -10 مرتبہ درود پاک ورد کریں اور درمیان میں آپ 300 مرتبہ اوپر بیان کی گئی دعا مبارکہ ورد کریں ۔ یہ وظیفہ آپ نے 14 دن تک کرنا ہے ۔ انشاء اللہ 14 دن میں آپ کے نظربد کو دور کرنے کا روحانی فیض جاری ہو جاے گا اور آپ نظربد سے ہمیشہ کے لیے محفوظ بھی ہو جائیں گے ۔ اسکے علاوہ اگر آپ نظربد سے متاثرہ کسی فرد کو یہ دعا پڑھ کر دم کریں گے تو اللہ کی ذات اسے بھی شفا عطا فرمادیں گے یاد رہے کہ نظربد آپ کی ہر پریشانی کی وجہ ہو سکتی ہے ۔اس لیے اس سے شفا اور حفاظت ضروری ہے۔
یہ وظیفہ شروع کرنے سے پہلے آپ اس وظیفہ کے ہدیہ کی نیت سے کسی ایک مسکین کو اچھا کھانا ضرور کھلادیں ۔ذیادہ بہتر یہ ہے کہ کوئی بھی وظیفہ آپ آمنہ بہن کی رہنمائی حاصل کرکے شروع کریں تاکہ آپ کو ناکامی نہ ہو ۔

Whatsapp :+92 306 3441786 Amna Behan