Buri Nazar Ka Taweez?
Buri Nazar Lagna Barhaq Hai, Aur Ye Lagti Bhe Hai. Es Mein Insaan Ki Sirf Zaharhi Khoobsurati Ka Amal Dakhal Nahi Hota, Balkay Insaan K Kaam Ko, Insaan Kay Style Ko Aur Har Wo Cheez Jo Duniya Mein Mujood Hai Usay Nazar Lag Sakti Hai. Es Post Mein Hum Ap Ko Buri Nazar K Taweez Kay Hawaly Se Batayen Ghay Aur Aur Ko Buri Nazar Ka Hal Bhe In Shaaa Allah Zaroor Mile Gha.
Agr Aap Buri Nazar Se Bachna Chahty Hain Ya Aap Buri Nazar Utarna Chatay Hai Tu Iss K Liye Burin Azar Ka Taweez Apne Ghar Mien Bhe Rakhain Aur Apne Pas Bhe Rkhain . Buri Nazar Ka Taweez Ki Urdu Detail Nechay Mojood Hai .

Buri Nazar Ka Taweez Urdu

شیطانی اثرات میں سے ایک اثر نظر بد کا لگنا بھی ہے اس سے پناہ مانگنا سنت نبوی صلی اللّٰہ علیہ وآلہ وسلم سے ثابت ہے۔ نظر بد کے لیے عربی میں ” العین ” کالفظ آتا ہے اور اس کی اصل یہ ہے کہ نظر لگانے والا جب کسی چیز کو پسند کرتا ہے تو اس کے بُرے نفس کی ایک کیفیت اس چیز کے پیچھے لگ جاتی ہے جس سے وہ نظر لگانے میں مدد حاصل کرتا ہے۔
کسی بھی قسم کی نظر بد، جلن اور حسد کا توڑ اور ان سب شیطانی اعمال سے خود کو اور اپنے پیاروں کو محفوظ رکھنے کے لیے روحانی و اسلامی عمل کا انتخاب ضروری ہے ۔
اس لیے ہم اس پوسٹ میں آپ کو نظر بد سے نجات کا خاص عمل بتائیں گے۔ جس سے آپ کی جان، مال، اولاد، گھر ، کاروبار سب اللہ کے فضل و کرم سے محفوظ رہیں گے ۔
بعض افراد کو یہ پتہ ہی نہیں چلتا کہ وہ بری نظر کا شکار ہیں اور اس وجہ سے انہیں زندگی میں بہت سے نقصانات اور پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے ۔ اس کے علاوہ 90 فیصد بچے بھی ایسے ہی ہوتے ہیں کہ انہیں کسی بھی وقت نظر لگ جاتی ہے لیکن والدین کو ا س بات کا پتہ نہیں چلتا ۔ اور اس طرح یہ نظربد بچوں کی ذہانت ، صحت اور مستقبل پر اثر انداز بچوں کو ناکام ترین انسان بنا دیتی ہے ۔ لہذا ہر انسان کے لئے ںظربد سے بچنا ضروری ہے ۔ اس پوسٹ میں نظرند سے بچنے کے لئے آسان قرانی عمل بتایا گی ہے اسے ضرور اپنا لیں ۔

Buri Nazar Ka Taweez

بری نظر سے نجات اور حفاظت کے لئے آپ جمعہ کے دن عشاء کی نماز کے بعد سفید کاغذ پر سورہ ناس عربی میں مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے تحریر کرکے اپنے گھر میں بھی رکھیں اور اپنے پاس بھی رکھیں ۔
یہ عمل مکمل کرنے کے بعد آپ ایک مسکین کو کھانا کھلادیں انشاء اللہ آپ کی جان ، اولاد ، گھر ، کاروبار اور صحت ہمیشہ نظربد سے محفوظ رہیں گے ۔
اگر نظربد کا تعویز کے بارئے میں آپ کو کسی قسم کی معلومات درکار ہیں تو آپ آمنہ بہن کو کال کر سکتے ہیں ۔

Whatsapp Amna Behan

0092 306 3441786

Serch Any Wazifa Here

Pin It on Pinterest