bachon ki hifazat ka taweez Naade Ali bachon ki zahri aur rohani hifazat k liye be had powerful hai . iss khas islami taweez ki barkat se ap k bachay بچے Insha Allah zid , dar , nazar e bad , kala jadoo , jinna , syia , dushman aur har musibat se Allah ki pannah اللہ کی پناہ mein rahain رہیں ghain .
es k ilawa naqsh naad e ali ki barkat se ap k bache school mein achi karkardagi کارکردگی ka muzahrah مظاہرہ krain ghain aur taleemi maidan تعلیمی میدان mein hameesha kamyab کامیاب bhe rahain ghain .
ya rahay k bacho ki rohani aur zahri hifazat be had zarori hai aur ju waldain iss baat ko samajtay سمجھتے hain inn k bachay zindagi bhar bimari , hadsat , nazare bad aur nakami se mehfoz rehtay hain . iss k ilawa ju waldain apnay bachon ki rohani hifazat ka khayal nahi rakhte خیال نہیں رکھتے inn k bachay zindagi mein ahsaas e kamtari احساس کمتری, depression ڈیپریشن , bimari , shadeed nakami aur Mayusi Ki Kaifiyat مایوسی کی کفیت ka shikar rehtay hain . lahaza apnay bachon k ghalay mein bachon ki hifazat ka taweez zaroor pehain ta k ap k bachay Allah ki hifazat mein rahay .
bachon ki rohani hifazat k hawalay se ap ko beshumar wazaif site Naade Ali aur youtube channel Nad e Ali se hasil ho jain ghay So visit it jazak Allah .

Bachon Ki hifazat Ka Taweez

ناظرین معاشرئے کے کامیاب ترین افراد کے بچپن کی زندگی کا اگر آپ بغور جائزہ لیں تو آپ کو پتہ چلے گا کہ یہ عام اور سادہ سی فیملی سے تعلق رکھتے تھے لیکن آج یہ معاشرئے کی خاص ، عزت دار اور کامیاب ترین لوگ کیسے بن گئے تو یہاں پر ایک اور بات آ پکی سمجھ میں آئے گی کہ
کہ انہوں نے یہ مقام بے حد محنت اور جان توڑ کوشش کے بعد حاصل کیا ، لیکن جہاں ایک اور بات بھی آپ کے ذہن میں پیدا ہوگی کہ محنت تو آپ نے بھی بہت ذیادہ کی لیکن آپ کو مایوسی ، ناکامی ، احساس کمتری ، غربت ، تنگدستی اور اپنوں کی نفرت کا ہی سامنا کیوں کرنا پڑھ رہا ہے ۔
یعنی وہ کون سی ایسی چیز ہے جس نے ایک جیسی محنت کرنے والے افراد میں سے ایک کو بے حد کامیاب کردیا اور دوسرئے کو بے حد ناکام ، تو جہاں پر ہمیں بزرگوں کی وہ بات سیمجھ میں آتی ہے کہ جو والدین بچپن میں اپنے بچوں کی روحانی حفاظت کا خیال رکھتے ہیں تو وہ بچے وجوانی میں زندگی کے ہر میدان میں کامیاب ہوتے ہیں اور جو ایساء نہیں کرتے ان کے بچے ناکام ، تنگدستی ، غربت اور بہت سی پریشانیوں کا شکار رہتے ہیں ۔
ناظرین بزرگ یہ بھی فرماتے ہیں کہ بچوں کو پیدائش سے بلوغت تک نظربد ، سایہ ، جنات اور بہت سے خطرناک بد اثرات کا سامناء رہتا ہے ۔ ان بد اثرات میں بعض کا تو والدین کو پتہ چل جاتا ہے لیکن بعض بد اثرات کا والدین کو ان کی تمام زندگی پتہ نہیں چلتا ، لہذا بداثرات ان بچوں کے وجود کے اندر بسیرہ کر لیتے ہیں جن کی روحانی حفاظت نہیں کی گئی ہوتی ۔
یہ بد اثرات بچے سے کامیاب ہونے کی صلاحیت چھین لیتے ہیں۔
اس کے علاوہ یہ بچے جوان ہونے پر بھی کامیابی کے لئے ترس جاتے ہیں ۔
لہذا ہر بچے کی روحانی حفاظت ضرور ہونی چاہئے اور اس کے لئے آپ کو ہماری سائٹ سے بہت سی دعائیں ، وظائف اور روحانی اعمال حاصل ہو جائیں گے اور ان روحانی اعمال میں سے دعائے نادعلی شریف کا عربی نقش آپ کے لئے بہترین ثابت ہوگا ۔

bachon ki hifazat ka taweez

دعائے نادعلی کے عربی نقش کو خود تحریر کرنے کے لئے آپ اوپر دی گئی دعا مبارکہ کو عربی میں مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے خود تحریر کرکے اپنے بچوں کے گلے میں پہنادیں یا اپنے گھر میں پاک جگہ پر رکھ دیں ۔ انشاء اللہ اس نقش کی برکت سے آپ کے بچوں کا روحانی حصار ہو جائے گا جسکی وجہ سے آپ کے بچے اللہ کی حفاظت میں رہیں گے ۔ یہ نقش اگر آپ خود تحریر کرتے ہیں تو نقش تحریر کرنے کے بعد آپ کسی مستحق کو اپنی استطاعت کے مطابق صدقہ ضرور کر دیں ۔
اگر کوئی بھائی یا بہن اس نقش کو خود تحریر نہ کر سکیں تو مشک ، عنبر اور زعفران سے تحریر اس خاص نقش کو آستانہ سے صرف ہدیہ خرچ  ادا کر کے حاصل کر سکتے ہیں ۔
اس نقش کو آپ خود بھی مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے عربی میں تحریر کر سکتے ہیں اور چاہیں تو آپ اس نقش کو آستانہ سے بھی صرف مشک ، عنبر ، زعفران اور کورئیر کا خرچ ادا کر کے حاصل کر سکتے ہیں ۔ اس نقش کا ہدیہ خرچ اسی پوسٹ کے سب سے آخر میں درج کر دیا گیا ہے
لہذا اس خاص نقش کو آستانہ سے حاصل کرنے کے لئے آپ آمنہ بہن کو کال کر سکتے ہیں
آپ کی رکوسٹ پر یہ نقش آپ کو کورئیر کر دیا جائے گا جو کہ 48 گھنتوں میں آپ کو انشاء اللہ وصول ہو جائے گا ۔
اس کے علاوہ اگر کو والدین استطاعت رکھتے ہوں تو وہ دعائے نادعلی پنجتنی کا چاندی کا نقش اپنے بچوں کے گلے میں پہنائیں ۔
اگر کوئی بہن اس نقش کو آستانہ سے حاصل کرنا چاہتی ہے تو اس کے لئے وہ آمنہ بہن کو کال کر سکتے ہیں۔
نقش نادعلی شریف کی مزید آپ کو کیا فائدے حاصل ہوں گے اس کے لئے آخر میں بٹن دے دیا گیا ہے اسے کلک کرلیں۔

Amna Behan : 0092 306 3441786