sifli amal ki kaat k liye Dua Naad e Ali sharif ka wazifa be had powerful mana jata hai . sifli amal jitna جتنا bhe porana پرانا ho Dua Naade Ali sharif ki barkat se sirf chand dino me mokammal مکمل tor par talaf تلف ho jata hai . ye koe kehne کہنے ki baat nahi 100% sach hai .
aur ham ne 20 salon سالوں mein hazaron ہزاروں logh لوگ sifli amal , sifli jadoo , sifli taweez aur sifli ilm se shifa yab شفاء hotay ہوتے dekha دیکھا hai .
sifli amal ziada ذیادہ tar aurton عورتوں par asar karta hai . jes behan par sifli amal ya sifli jadoo aik baar chal چل jata hai tu iss behan ki zindagi زندگی hameesha bimari , pareshani , khauf خوف , bechaini بے چینی aur depression ڈیپریشن me guzarti گزرتی hai .
sifli amal ya sifli jadu ko keo کوئی aam عام se pareshani پریشانی samaj سمجھ kar nazar andaz نظرانداز na kar dena q k کیوں کہ ye na tu koe کوئی aam se pareshani hai aur na hi ye koe nazar andaz karne wala koe masla مسلہ hai .
lahaza agr ap ko laghta لگتا hai k ap par sifli jadoo ya amal ho chuka چکا hai tu sifli amal ki kaat k liye Dua Naad e Ali sharif chota چھوٹا se wazifa zaroor kar lena ta k ap ko iss se fori nijat hasil ho jae . q k kush کچھ arsa عرصہ baad بعد ye frad ko wazifa karne k qabal قابل bhe nahi chorta چھوڑتا .
Aise beshumar ایسے بے شمار rohani Urdu Wazaif ap ko site Naade Ali aur youtube channal Nad e Ali se hasil ho so visit it jazak Allah .

sifli amal kya hota hai

سفلی عمل جادو کی ایک ایسی قسم ہے جس میں ایک فرد شیطان سے مدد لے کسی عورت یا مرد کی جان ، اولاد ، مال عزت اور صحت کو ناقابل طلافی نقصان دیتا ہے ۔ اس شیطانی عمل میں ایک جادو گر شیطان کو خوش کرتا ہے اور بدلے میں شیطان جادوگر کو اس کا ناجائز کام کر کے خوش کرتا ہے ۔ سفلی جادو سے متاثر فرد کو بے حد اذیت ناک زندگی سے گزرنا پڑتا ہے اور اس جادو میں مبتلاء افراد آخری مراحل میں اکثر خود کشی کر لیتے ہیں جو کہ شیطان کا پسندی مشغلہ ہے ۔

sifli amal symptoms

سفلی عمل اگر کسی فرد پر چل جائے تو ابتداء میں اس پر 12 علامات ظاہر ہوتی ہیں ۔ ان 12 علامات کو حتمی اس وجہ سے نہیں کہا جا سکتا کیونکہ عین ممکن ہے کہ یہ علامات کسی ظاہری جسمانی بہماری کی بھی ہوں ۔ لہذا ان 12 علامات سے ائیڈیہ تو لے سکتے ہیں لیکن یہ حتمی تشخیص ہرگز نہیں ۔ یہ علامات درج ذیل ہیں
سینے کے عین درمیان میں گھٹن کا احساس ہونا
بازو میں درد رہنا
بے چینی اور الجھن رہنا
اچانک شدید غصہ آجانا
بیوی ، بچوں یا شوہر سے اُکتا جانا
حرام اشیاء کا اچھا لگنا
غیر عورت یامرد کی طرف کشش ہونا
سوتے وقت غیر عورت یا مردوں کے خیالات شدت سے آنا
نیند سے بہت دیر بعد جاگنا
بھیانک خواب دیکھائی دینا
گھر کے کسی مخصوص مقام سے خوف آنا
گھر سے بعض اوقات گندی بدبو آنا
ناظرین عام طور پر ان ہی علامات کی بنا پر بعض لوگ کسی فرد پر سفلی عمل ہونے یا نہ ہونے کی تصدیق کر دیتے ہیں لیکن ان علامات کی بناء پر سفلی جادو ہونے کے امکانات صرف 50 سے 60 فیصد ہیں لہذا اگر آپ سفلی عمل کی پہچان خود کرنا چاہتے ہیں تو اس کے لئے ایک چھوٹا سا روحانی عمل ہم آپ کے لئے پیش کرتے ہیں اسے ضرور کر لیں ۔

Sifli amal ki pehchan Ka amal

سفلی عمل یا جادو کی پہچان کرنے یہ عمل بے حد قدیم اور کامیاب ہے جو ہر بھائی اور بہن کو کر لینا چاہئے ۔
اس عمل کے لئے آپ بازار سے عود کی لکڑی کا چھوٹا سا ٹکرہ لا کر اس پر 100 مرتبہ درود ابراہیمی اور 1400 مرتبہ دعائے نادعلی شریف پڑھ کر دم کریں ۔ اب آپ اس لکڑی کے ٹکرے کو سوتے وقت اپنے تکیہ کے نیچے رکھ دیں۔اب رات سونے سے لے کر صبح اُٹھنے تک کسی بھی وقت اگر آپ کو لگے کہ آپ کا دل پہلے سے ذیادہ تیزی سے دھڑک رہا ہے تو یہ اس بات کی طرف اشارہ ہے کہ آپ پر سفلی جادو چل چکا ہے جو کہ ابھی ابتدائی مراحل میں ہے ۔
لہذا آپ کو اس کا صحیح روحانی علاج کروانے کی طرف توجہ دینا چاہئے جو کہ دعائے نادعلی شریف ہے ۔
ناظرین اس خاص نقش کو الہامی نقش بھی کہا جاتا ہے اور یہ نقش جس کے پاس ہوتا ہے اس فرد کو کسی بھی فرد یا گھر پر جادو ہونے یا نہ ہونے کا پتہ چل جاتا ہے ۔ اسکے علاوہ یہ نقش بچوں کے گلے میں ڈال دیں تو ان کو اسی وقت نظربد سے شفاء مل جاتی ہے ۔ اگر کوئی بھائی یا بہن اس نقش کو خود نہ بنا سکیں تو وہ آستانہ سے یہی نقش ٹوٹل ہدیہ خرچ 1250 روپے ادا کرکے کیش آن ڈلیوری منگواء سکتے ہیں اور اس کے لئے آپ آمنہ بہن کو کال کر سکتے ہیں ۔

sifli amal ka tod/kaat

سفلی عمل کی کات کرنے کے لئے دعائے نادعلی شریف کا وظیفہ بے حد پر تاثیر اور مجرب ہے
یہ عمل سات دن تک کیا جاتا ہے اور اس عمل کی سب سے بڑی شرط یہ ہے کہ آپ نے یہ عمل کرنے کے دوران اپنے گھر سے گلاب کی پھولوں کی خوشبو کو کم نہیں ہونے دینا ۔ یعنی اس عمل کے دوران آپ کے پاس اتنے گلاب کے پھول ہونے چاہئے کہ اس کی خوشبو گھر کے چاروں اطراف میں جائے اور دوسرئے دن دوبارہ سے آپ نے گلاب کے تازہ پھول وظیفہ کے دوران اپنے پاس رکھنے ہیں ۔وظیفہ کے لئے آپ نے ہر فرض نماز کے بعد ایک مرتبہ درود ابراہیمی اور 70 مرتبہ دعائے نادعلی محبت سے پڑھنی ہیں ۔ اس وظیفہ کے دوران اکثر گلاب کے ان پھولوں کی خوشبو میں آپ شدت محسوس کریں گے اور یہ خوشبو گھر کے کونے کونے میں شدت اختیار کرتی ہوئی جائے گی اور جہاں جہاں یہ خوشبو جائے گی ان مقامات سے سفلی جادو کے اثرات ہمیشہ کے لئے تلف ہو جائیں گے ۔ناظرین خوشبو سنت نبوی ہونے کی وجہ سے شیطاطین کے لئے عذاب ہے اور نادعلی وہ تلوار ہے جو شیاطین کے سروں پر ہمیشہ منڈلاتی رہتی ہے ۔
لہذا یہ عمل صرف 7 دن کرنے سے فرد کو اللہ کے کرم سے سفلی عمل سے مکمل طور پر شفاء حاصل ہو جاتی ہے
یہ عمل ایک بار نہیں ہزاروں بار آزمایا جا چکاہے ۔اور اس عمل سے بزرگ زمانہ قدیم سے سفلی جادو ، سفلی عمل ، سفلی تعویزت ،سفلی علم اور عاملوں کا خاتمہ کرتے رہیں ۔
نادعلی شریف کے اس آسان عمل کو کوئی بھی کر سکتا ہے اور اس کے اجازت شرط نہیں ۔
یہ عمل جب مکمل ہو جائے تو اس وقت آپ آستانہ سے چاعدد چھوٹے سائز کے نادعلی پڑھے عقیق کے دانے منگواء کر اپنے گھر کے چاروں اطراف میں ضرور رکھ دیں تاکہ آپ کے گھر میں دوبارہ سفلی عمل یا سفلی جادو کا حملہ نہ ہو ۔ یہ عمل بہت ذیادہ ضروری نہیں لیکن اگر کر لیا جائے تو افضل ہے ۔ عقیق کے چاد عدد چھوٹے دانے حاصل کرنے کے لئے آپ آمنہ بہن کو کال کر سکتے ہیں ۔

Hadia Aqeeq Ston 4 piece / 2250 rupay with cash on delivery charges
Contact : 0092 306 3441786 Amna Behan

sifli amal ka tor 100 %

nady-ali

سفلی عمل سے فوری نجات اور تازندگی اس سے حفاظت کے لئے جو عمل بہترین مانا جاتا ہے وہ نادعلی شریف کا عربی نقش ہے ۔ لہذا اگر کوئی بہن یا بھائی سفلی عمل سے نجات کے لئے کوئی وظیفہ نہ کر سکے تو وہ آمنہ بہن کو کال کرکے آستانہ سے دعائے نادعلی کا عربی نقش منگواء کر صرف اپنے گھر میں پاک جگہ پر رکھ دے ۔ انشاء اللہ نادعلی کی برکت سے سفلی اثرات آپ کے گھر اور گھر کے تمام افراد کے وجود سےختم ہو جائیں گے اور اس بات کا اندازہ آپ کو آپ کے گھر کے سکون سے ہو جائے گا ۔
نقش نادعلی کی برکت سے آپ کے تمام الجھے ہوئے اور بھکرئے ہوئے معاملات سنورنا شروع ہو جائیں گے اور دیکھتے دیکھتے آپ کی زندگی دوبارہ اعتدال پر آجائے گی ۔
نقش نادعلی کی برکت سے آپ کو نہ صرف سفلی کالا جادو سے نجات مل جائے گی بلکہ آپ کا گھر اور گھر کا ہر فرد ہمیشہ اللہ کی پناہ میں بھی رہے گا ۔
یہ نقش مبارک روحانی حفاطت کے حوالے سے بے حد مجرب اور پاورفل ہے لہذا آپ کالا جادو سے متاثر ہوں یا نہ ہوں اس نقش کو اپنے گھر میں ضرور رکھیں فائدے کاآپ کو جلد پتہ چل جائے گا ۔
اس نقش کو حاصل کرنے کے لئے آپ آمنہ بہن کو کال کر لیں ۔ آپ کی ریکوئسٹ پر یہ نقش آپ کو کورئیر کر دیا جائے گا جو کہ 48 گھنٹوں میں آپ کو وصول ہو جائے گا ۔
آپ نے کورئیر بوائے کو اس نقش کا ہدیہ 850 روپے ادا کر دینا ہے ۔ ناظرین نقش نادعلی شریف کا جو ہدیہ وصول کیا جاتا ہے یہ صرف مشک ، عنبر ، زعفران اور کورئیر کیا خرچ ہے آستانہ کا ذاتی ہدیہ نہیں اور اگر کوئی بہن چاہے تو اس نقش کو مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے خود بھی تحریر کی سکتی ہے ۔
اگر کوئی بہن یا بھائی اس نقش کو آستانہ سے حاصل کرنا چاہتے ہیں تو اس کے لئے وہ آمنہ بہن کو کال کر سکتے ہیں ۔
نقش نادعلی شریف کے مزید آپ کو کیا فائدے حاصل ہوں گے اس کے لئے آخر میں لنک دے دیا گیا ہے اسے وزٹ کرلیں

0092 306 3441786 Amna Behan

WeCreativez WhatsApp Support
kisi bhe maslay ka hal Amna Behan se Live Hasil krain
Aslam O Alikum