mood disorder treatment Yani depression ko handle Karne aur es se nikalne k Liye ism e Azam Ya Allah ka rohani amal bhut kamyab aur mujarrab amal mana Jata hai. Nazreen insani Zindagi mein bhut se asi situationصورت حال ati Hain , jis ke waja se insan depression ka shikaar ho Jata hai. Depression ek moodموڈ disorderڈس آرڈر hai. Asa disorder jis mein insaan ek long time tak sadnessاداسی ka shikaar rehta hai . Us ka ksi mein kaam mein interest nahi rehta aur wo tanha rehna pasend karta hai. Usy koi bhe baat achi nahi lagti. Acha environment ماحول usy fascinate nahi karta. Asy patient ki will power bhut kaam ho jati hai. Depressed person samjata hai k us ki koi value nahi Hai.us k hone aur na hone se ksi kk fark nahi parhta. Kch log success na Milne ki waja se depress ho jate Hain. Kch log tawaja na mile ke waja se depression ka shikaar hoty Hain. Aur kch log Jin ko Zindagi mein bhut se flaws ka samna rehta hai wo bhe depression ka shikaar ho jate Hain. Aaj hum ap ko depression ka guaranteed rohani ilaj batayen gay. Es Liye ap humara batya Jane wala ye amal zaroor Karen.

mood disorder Urdu ?

ناظرین ڈپریشن ایک قسم کی موڈ کی خرابی (ڈس آرڈر ) ہے . جب انسان کا موڈ ایک لمبے عرصے تک خراب رہتا ہے ۔ اس کی دلچسپی کسی میں چیز میں نہیں رہتی اور وہ تنہائی اختیار کر لیتا ہے تو اسے ڈپریشن کانام دیا جاتا ہے ۔
ڈپریشن کن وجوہات کی بنا پر ہوتا ہے۔
ناظرین ڈپریشن کا ہونے کی کوئی ایک وجہ نہیں ہے ۔ بلکہ انسان زندگی کے کسی بھی حصے میں کسی پریشانی ، مشکل کے آنے سے ڈپریشن کا شکار ہو جاتا ہے ۔ کیونکہ جب کوشش کے باوجود کوئی حل نہیں نکلتا تو انسان کوشش کرنا ہی چھوڑ دیتا ہے۔ اسے اپنا آپ بے کار لگتا ہے اور مایوس ہو جاتا ہے ۔
ناظرین بعض لوگوں کو جب ان کا مقصد بہت زیادہ محنت کرنے کے باوجود حاصل نہیں ہوتا تو یہ ناکامی ان کے ڈپریشن کا سبب بنتی ہے ۔ کچھ لوگ جو زندگی ایک بہت بڑا حصہ مختلف قسم کی محرومیوں میں گزارتے ہیں تو یہی محرومیاں اور کمیاں مستقبل میں ان کو ڈپریشن کا مریض بنا دیتی ہیں۔ اس کے علاؤہ جن لوگوں کو ہر وقت یہ احساس دلایا جاتا ہے کہ وہ کسی کام کے نہیں ہیں وہ کچھ نہیں کر سکتے ۔ حالانکہ ان میں خوبیاں ہوتی ہیں۔ لیکن یہ باتیں ، روز کے طنز انھیں کچھ نہیں کرنے دیتی اور وہ لوگ شدید ڈپریشن کا شکار ہو جاتے ہیں۔ ناظرین ڈپریشن ایک خطرناک مرض ہے جو کسی انسان کو مرنے پر مجبور کر دیتا ہے ۔ اس لیے اس کا علاج بہت ضروری ہے۔

mood disorder symptoms

ناظرین ڈپریشن کا مریض کسی سے زیادہ بات چیت کرنا پسند نہیں کرتا، تنہائی پسند ہوتا ہے۔
اسے اپنے حلیے کی کوئی فکر نہیں ہوتی ۔ یعنی وہ کپڑے کئ دن تک پہنے رکھتا ہے۔
ڈپریشن کے مریض کو بھوک نہیں لگتی یا کبھی بہت زیادہ لگتی یے۔ اسی وجہ سے اس کے وزن میں بھی تبدیلی ہوتی رہتی ہے۔
ایسا فرد کومپکیس کا بھی مریض ہوتا ہے ۔اس میں اعتماد کی کمی ہوتی ہے اور اسی کمی کی وجہ سے وہ لوگوں سے ملتا جلتا نہیں ہے اور اپنے آپ میں رہنا پسند کرتا ہے۔
اس قسم کا مریض زیادہ تھکن محسوس کرتا ہے۔ نیند بہت زیادہ آنا یا بالکل نہ آنا اس میں شامل ہے ۔
اس کے علاؤہ ڈپریشن کے مریض کو بہت زیادہ اینگزایٹی بھی رہتی ہے ۔ جذباتی پن بہت زیادہ ہوتا ہے اور کسی بھی حادثے کو فیس کرنا اس کے لیے بہت مشکل ہوتا ہے۔

mood disorder spiritual treatment

ناظرین ڈپریشن کے علاج کے لیے آپ جمعہ کے دن عشا کی نماز کے بعد آلتی پالتی کی حالت میں بیٹھ جائیں اور دس منٹ تک یا اللہ کا ورد کریں۔ اس عمل کے دوران آپ اس اسم اللہ کو  اپنے دل پرسنہری حروف میں لکھا ہوا تصور کریں یہ عمل آپ نے سات دن تک جاری رکھنا ہے ۔انشا اللہ آپ کو بہت فائدہ حاصل ہو گا۔ ناظرین اس عمل کے شروع میں آپ کو توجہ مرکوز کرنے میں تھوڑی مشکل ہو گی لیکن ایک دو بار کرنے سے آپ کی توجہ بھی قائم ہو جائے گی اور یہ مراقبہ آپ کو فائدہ بھی دینا شروع کر دے گا  ۔ اگر کوئی بھائی یا بہن یہ عمل نہ کر سکیں تو وہ آستانہ سے زعفرانی نقش نادعلی منگواء کر صرف اپنے گلے میں پہن لیں ۔ انشاء اللہ آپ کو اسی وقت اللہ کے کرم سے شفاء حاصل ہو جائے گی  ۔

AmNA BehaN : 0092 306 3441786