depression ka rohani ilaj sirf 3 din mein karne k liye ap pene k pani par 700 bar Surah Fatiha parh kar dam krain aur iss pani ko ap 7 din tak peian . Insha Allah ap ko Depression se jamal shafa hasil ho jae ghe . agr koe bhai ya behan ye asan amal na kar sakain tu wo Amana Behan se whatsapp par rabta kar k Depression ka taweez hasil kar k apne ghalay mein pehan lain . Insha Allah iss Qurani Taweez ki barkat se ap ko 3 din mein Depression se Shifa hasil ho jae ghe .depression se shifa k hawalay se ap ko beshumar Qurani Amal site Site Naade Ali aur site spiritual-discoveries me hasil hon ghay so visit it jazak Allah .

Depression’s introdection

غم یا کسی پریشانی کو مسلسل محسوس کرتے رہنا ڈیپرشن ہے ۔ ڈیپریشن ایک ذہنی بیماری اور یہ قابل علاج ہے ۔ لیکن اگر یہ بہت ذیادہ بڑھ جائے تو یہ مریض کے لئے خطرناک بھی ہو سکتی ہے ۔ڈیپریشن کا مریض ذیادہ تر اپنی ہی منفی سوچوں میں گم رہتا ہے  ۔
ڈیپریشن کا مریض اپنے لئے نہ چاہتے ہوئے بھی منفی سوچ خود پیدا کرتا ہے ۔اور اس کے بعد وہ اپنی ہی منفی سوچوں کے گرد گردش کرتا رہتا ہے ۔
ایسے مریض کو اپنی ہی پیدا کردہ منفی سوچوں کے گرد گردش کر کے سکون ملتا ہے ۔
لہذا وہ اپنی سوچوں کے کھول سے باہر نکلنے کی کوشش ہی نہیں کرتا ۔
اس پوسٹ میں ہم آپ کو ڈیپریشن کا ایک ایساء آسان روحانی علاج بتائیں گے جسکی بناء پر آپ کو صرف 3 دن میں ڈیپریشن سے مکمل شفاء حاصل ہو جائے گی ۔

Causes of Depression

ناظرین جسم ، زہن اور ڈرگز کا کثرت سے استعمال انسان کو ڈپریشن کے مرض میں مبتلاء کر سکتے ہیں 
سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ وہ کون سی چیز ہے جو انسان کو بے حد جسمانی اور زہنی مشقت کرنے کے لئے مجبور کرتی ہے اور اس کے بعد تھکاوٹ دور کرنے کے لئے ڈرگزلینے کی طرف اکساتی ہے ۔
روحانیت میں اس چیز کے پیچھے نظربد ، کالا جادو اور شیطانی بد اثرات مانے جاتے ہیں ۔
روحانیت کے مطابق اگر انسان کے وجود سے نظربد ، کالا جادو یا شیطانی اثرات کو دور کر دیا جائے تو مریض کو اسی وقت ڈیپریشن سے نجات مل جائے جاتی ہے ۔ جبکہ محض ادویات سے ڈیپریشن سے آسانی سے نجات نہیں ملتی ۔ ایلوپیتھی طریقہ علاج ڈیپریشن کی بہت سی وجوہات بیان کرتا ہے ۔ اور یہ وجوہات ہر فرد کے لئے مختلف ہو سکتی ہیں

Depression in spirituality

روحانیت میں ڈپیرشن کی وجہ ظاہری بھی ہو سکتی ہے اور باطنی بھی ۔
ڈیپریشن کی ظاہری وجہ حادثہ ، معزوری ، ناکامی ، نقصان ، جسم ، زہن اور ڈرگز کا کثرت سے استعمال ہو سکتا ہے ۔
لیکن روحانیت یہ مانتی ہے کہ
حادثہ ، معزوری ، نقصان ، ناکامی ، جسمانی مشقت اور ڈرگز کا استعمال کروانے کے لئے ہمیں مجبور کون کرتا ہے ۔
روحانیت اس کی وجہ نظربد ، کالا جادو اور شیطانی بد اثرات کو مانتی ہے ۔
یعنی کسی بھی قسم کے بد اثرات جب آپ کے وجود پر اثر انداز ہوتے ہیں تو اس سے آہستہ آہستہ آپ کے اندر کا قوت معدافعت کا نظام کمزور ہوتا جاتا ہے اور اسی کمزورکی کی بنا پر فرد کو ڈیپریشن
کا مسلہ لاحق ہو جاتا ہے ۔
ڈیپریشن کا علاج کے لئے ڈاکٹر نیند آور ادویات کا استعمال کرواتے ہیں ۔
تاکہ مریض ذیادہ سوچ ویچار نہ کرئے ۔
جبکہ روحانی علاج میں آپ کے وجود سے بد اثرات دور کئے جاتے ہیں اور جیسے ہی مریض کے وجود سے بد اثرات دور ہو جاتے ہیں تو مریض کے زہن سے پریشان کن خیلات کا بوجھ ہٹ جاتا ہے اور مریض اپنے آپ کو تندرست خیال کرنے لگتا ہے ۔
ڈیریشن کا اگر وقت پر صحیح علاج نہ ہو تو اس سے مریض بلڈپریشر ،خوف ، شوگر اور دل کے امراض میں مبتلاء ہو سکتا ہے ۔
اس کے علاوہ ڈیپریشن کی وجہ سے مریض کو بہت سی ظاہری پریشانیوں کا بھی سامناء رہتا ہے ۔
ڈیپریشن کے مریض میں اپنی مشکلات پر قابو پانے کی طاقت نہیں ہوتی ۔
یاد رہے کہ انسان کے جسم میں بہت سے ایسے جوہرات پائے جاتے ہیں جو اسے زندہ بھی رکھتے ہیں اور اسے زندگی میں کامیابی کے لئے طاقت بھی دیتے ہیں ۔ لیکن یہ جواہرات ڈیپریشن کی وجہ سے آہستہ آہستہ ختم ہو جاتے ہیں ۔
جسکی وجہ سے فرد سوچنے ، سمجھنے
اور زندگی میں کامیاب ہونے کی صلاحیت کھو بیٹھتا ہے ۔
یاد رہے کہ ڈیپریشن آپ کو آپ کی سوچ سے بھی ذیادہ نقصان دے سکتا ہے ۔

spiritual healing for Depression

ڈیپریشن کے بہت سے طریقہ علاج موجود ہیں ۔ بعض اوقات مریض کو تمام زندگی ڈیپریشن کی دوا لینی پڑتی ہے ۔
لیکن روحانیت میں ڈیریشن کا علاج صرف 3 دن میں ممکن ہے ۔
ایک روحانی ماہر مریض کے وجود میں موجود تھوڑی سی روحانیت کا استعمال کرکے ڈیپریشن کے مرض کو دور کر سکتا ہے ۔
لہذا ہم نے بھی اپنی 20 سال کی محنت سے ایک ایساء ہی طریقہ کھوجا ہے جسکی بناء پر ہمارئے بزرگ آپ کو آپ کے نام اور تاریخ پیدائش کو مدنظر رکھتے ہوئے ایک ایساء تعویز بنا کر دیتے ہیں جسکو گلے میں پہن لینے سے آپ کو اسی وقت شفاء کا احساس ہونے لگے گا اور 3 دنون میں آپ کو کامل شفاء بھی حاصل ہو جائے گی ۔
لہذا اگر آپ ڈیپریشن کا علاج کروانا چاہتے ہیں تو آپ ابھی آمنہ بہن کے وٹس ایپ نمبر پر رابطہ کر کے اپنے لئے ڈییریشن کا تعویز حاصل کر سکتے ہیں ۔
یہ تعویز آپ کے نام اور روحانی طبیعت کے مطابق ہوگا ۔اور اسے گلے میں پہنتے ہی آپ کو شفاء کا احساس ہونے لگے گا انشاء اللہ ۔

depression se shifa aur hifazat ka 1 rohani hal Dua Naade Ali sharif ka wird bhe hai . agr koe bhai ya behan rozana 110 bar Dua Naade Ali sharif 7 din tak wird kar lain ghay tu Allah ki zaat inn ko depression se nijat ata farma dain ghay . iss k ilawa agr koe Dua Nade Ali sharif ko tehreer kar apnay ghalay mein pehan le tu issay bhe depression se shifa hasil ho jae gha . Dua Naade Ali sharif k arabi naqsh ki detail k liye button nechay de dyia gyia hai .

Amna Behan :0306 3441786