گھر بیٹھے واٹس ایپ پر رابطہ کرکے دم کروائیں اور بیماری ، کالا جادو ، دشمن اور ہر پریشانی سے 3 دن میں نجات پائیں ۔ کسی قسم کا ہدیہ نہیں لیا جاتا ( کلک کریں )

Whatsapp : +92 306 3441786

Sura Waqiah Quran Kareem ki 56 number surah mubarika hai, aur yeh Nabi Kareem (Sallallahu Alaihi Wasallam) ko sab se zyada pasand aane wali suraton mein se ek hai. Isay ‘Sura al-Noor’ bhi kaha jata hai kyunke is ke bohat se faiday hain jo isay baqaedgi se parhne walon ke liye hain. Is post mein hum Hadees ki roshni mein aap ko Surah Waqiah ke fazail batane ki koshish karenge. Hadees ke ahkamat ko madnazr rakhte hue hi buzurg wazaif karte hain aur logon ko batate hain.Isliye is post mein aap ko Surah Waqiah ke mushahida mein aane wale fazail o barkat bhi batayenge.

Surah Waqiah Ki Fazilat Urdu

سورة واقعہ قرآن کریم کی 56 نمبر سورہ مبارکہ ہے اور یہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کو سب سے زیادہ پسند آنے والی سورتوں میں سے ایک ہے۔ اسے “سورة النور” بھی کہا جاتا ہے کیونکہ اس کے بہت سے فوائد ہیں جو اسے باقاعدگی سے پڑھنے والوں کے لیے ہیں۔
اس پوسٹ میں ہم حدیث کی روشنی میں آپ کو سورہ واقعہ کے فضائل بتانے کی کوشش کریں گے ۔حدیث کے احکامات کو مدنظر رکھتے ہوے ہی بزرگ وظائف کرتے ہیں اور لوگوں کو بتاتے ہیں ۔ لہذا اس پوسٹ میں آپ کو سورہ واقعہ کے مشاہدہ میں آنے والے فضائل برکات بھی بتائیں گے ۔

Surah Waqiah Ki Fazilat Hadees

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: “جو شخص ہر رات سورة واقعہ پڑھے گا وہ کبھی غریبی میں نہیں پڑے گا۔” (ترمذی)
امام علی رضی اللہ عنہ نے فرمایا: “جو شخص ہر رات سورة واقعہ پڑھے گا اسے کبھی کسی چیز کی ضرورت نہیں پڑے گی۔” (المجلسی)
یہ بھی مروی ہے کہ سورة واقعہ غربت اور فاقہ سے بچاتی ہے۔
سورة واقعہ پڑھنے سے بھی اللہ کی طرف سے اپنے رزق (روزی) میں اضافہ کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔
یہ مالی مشکلات اور قرضوں کو دور کرنے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔
سورة واقعہ پڑھنے سے بھی آپ کی برکتوں اور خوشحالی میں اضافہ کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔
یہ آپ کے مال کو نقصان اور چوری سے بچانے میں بھی مدد کر سکتا ہے۔
سورة واقعہ پڑھنے سے آپ کے مال کو زیادہ مفید اور پائیدار بنانے میں بھی مدد مل سکتی ہے۔
ان مادی فوائد کے علاوہ، سورة واقعہ کے بہت سے روحانی فوائد بھی ہیں۔ یہ ایک ایسی سورہ مبارکہ ہے جو یوم قیامت اور اس دنیا میں ہمارے اعمال کے نتائج کا بیان کرتی ہے۔ اس سورہ مبارکہ کو پڑھنے سے ہمیں اپنی موت کا زیادہ سے زیادہ احساس ہو سکتا ہے اور ہم آخرت کے لیے تیار ہو سکتے ہیں۔
لہذا زندگی میں سکون اور خیربرکت لانے کے لئے آپ سورہ واقعہ کو روزانہ ایک مرتبہ ورد کرنے کی عادت ضرور ڈالیں اور اگر آپ کے لئے یہ ممکن نہیں تو آپ کم ازکم جمعہ کے کسی بھی وقت سورہ واقعہ کو محبت سے تلاوت کریں ۔ سورہ واقعہ توحید کا احساس دیتی ہے اور توحید کا احساس ہمرے اندر کے نظام کو ری سیٹ کرتا ہے جس کی وجہ سے ہماری زندگی خود بخود اصلاح کی طرف گامزن ہو جاتی ہے ۔
سورہ واقعہ کی روحانی برکات جاننے کے لئے نیچے موجود بٹن پر کلک کریں ۔

Whatsapp

+92 306 3441786

Site Naade Ali me Surah Waqiah bohat se Urdu Wazaif Mojood Hain. In Wazaif k links neche darj hain . issi tarha k wazaif aap ko english me Qurani Dua me bhe hasil hon ghe .