Powerful Wazifa For Dolat ?
Bohat Se Logh Ye Manty Hain K Dolat Har Pareshani Ka Hai . 70 % Tak Ye Baat Samajh Mein Bhe Aati Hai .Likan Bohat Se Logh Dolat K Liye Be Had Mehnat Kartay Hain K Wo Dolat Hasil Nahi Kar Patay . Dunia Ki Har Cheez Ko Ham Dolat Se Hasil Kar Saktay Hain Likan Kuch Na Kuch Aysa Bhe Tu Ho Gha Jes K Zaryia Ham Dolat Hasil Kar Sakty Hon .
Dunia Mein Bohat Se Afrad Issi Swal Ka Sahi Jawab Talash Karna Chahty Hain . Aur Bohat Se Afrad Ayse Bhe Hain Ju Kisi Aysay Powerful Wazifa Ki Talash Mein Rehtay Hain Jes Ki Barkat Se Inn Ko Bohat Jaldi Dolat Hasil Hio Jae . Lahaza Iss Post Mein Aap Ko Dokat Hasil Karn K Liye Kamyab Aur Powerful Wazifa Bataia Ja Raha Hai .Dolat K Iss Powerful Wazifa Ki Urdu Detail Nechay Darj Hai .

Powerful Wazifa For Dolat Urdu

جیساء کہ ہم نے پہلے کہا کہ دولت نہ صرف ہر انسان کی ضرورت ہے بلکہ کچھ لوگ یہ بھی مانتے ہیں کہ دولت ہی سے انسان اپنی ہر ضرورت کو پورا کر سکتا ہے اور یہ بات 70 فیصد تک صحیح لیکن سوچنے کی بات یہ ہے کہ دولت کے زریعے ہر چیز حاصل کی جاسکتی ہے لیکن وہ کون سی چیز ہے جس کے زریعے ایک عام انسان دولت حاصل کر سکتا ہے ۔ یہی بات بتانے اور سمجھانے کے لئے یہ چھوٹا سا آرٹیکل لکھا گیا ہے ۔ اور آپ کو یہ بھی بتایا گیا ہے کہ ایساء کیوں ہوتا ہے کہ بہت سے افراد حد سے ذیادہ محنت کرتے ہیں لیکن وہ دولت تو کیا اپنی مزوری بھی حاصل نہیں کر پاتے جبکہ دنیا میں ایسے بھی افراد موجود ہیں جو اپنے گھروں میں بیٹھ کر بہت کم محنت کرکے بہت ذیادہ دولت کما لیتے ہیں ۔
روحانی ماہرین ایک غیر عقلی لفظ “نحوست ” کا اکثر استعمال کرتے ہیں اور نحوست کا لفظ سن کر ہم کسی بھی فرد کی کم عقلی کا بھی اندازاہ لگاتے ہیں ۔ روحانی ماہرین کہتے ہیں کہ جو افراد نحوست کا شکار ہو جاتے ہیں وہ اپنی زندگی میں ہر قسم کی پریشانی خاص کر رزق کے حوالے سے پریشانی کا ہمیشہ شکار رہتے ہیں ۔
نحوست کے اثرات کو کہا جاتا ہے جب شیطان کا تذکرہ قران اور حدیث میں موجود ہے تو ظاہر ہے کہ اس کے بد اثرات جو یہ انسانوں پر ڈالتا ہے وہ بھی موجود ہیں اب شیطان کے بد اثرات فرد پر کس طرح اثر انداز ہوتے ہیں یہ ایک الگ موضوع ہے ۔ ہم اس بات کو واضع کرنے کی کوشش کر رہے کہ اگر کسی فرد پر نحوست پڑھ جائے تو
ایسے فرد کو محنت اور کوشش کے باوجود کامیابی نہیں ملتی ۔ دولت کے طلب گار اکثر افراد نحوست کا شکار ہوتےہیں جسکی وجہ سے وہ فائدے کی بجائے ہمیشہ نقصان سے دوچار ہوتے ہیں ۔ یاد رہے کہ نماز نہ ادا کرنا ، دوسروں میں عیب تلاش کرنا ،
ظلم کرنا اور کسی کا حق کھانا یہ سب نحوست کی وجہ بنتے ہیں نحوست کی اور بھی بے شمار وجوہات ہیں جنہیں ہم کسی اورآرٰٹیکل میں آپ سے شئیر کریں گے ۔ یہاں ہم آپ نے آپ پر صرف یہ واضع کیا گیا ہے کہ اگر آُپ نحوست کا شکار ہیں تو آپ دولت حاصل کرنے میں کامیاب نہیں ہوں گے اب نحوست سے بچنے کے لئے آپ کو اپنے اعمال بھی درست کرنا ہوں گے اور سورہ اخلاص کا وظیفہ بھی کرنا ہوگا ۔ لہذا دولت جلد حاصل کرنے کے لئے سورہ اخلاص کا وظیفہ کی تفصیل نیچے درج ہے

Powerful Wazifa For Dolat

اگر کوئی بھائی یا بہن اپنے لئے یا اپنے شوہر اور اولاد کے وافر رزق اور سولت حاصل کرنما چاہتے ہیں تو ان کے لئے سورہ اخلاص کا وظیفہ کرنا افضل ہے ۔ سورہ اخلاص کا وظیفہ آپ نے جمعہ کے دن فجر کی نماز کے بعد شروع کرنا ہے اس وظیفہ کے لئے آپ نے اول و آخر 3 -3 مرتبہ درود پاک اور درمیان میں 300 مرتبہ سورہ اخلاص اور ایک مرتبہ سورہ مزمل محبت سے تلاوت کرنی ہے ۔ یہ وظیفہ آپ نے ہر نماز کے بعد اسی طرح پڑھنا ہے اور اس مکمل عمل کو آپ نے 7 دن تک جاری رکھنا ہے ۔ یہ وظیفہ تمام شرعی احکامات کی پابندی کے ساتھ ادا کرنا ضروری ہے ۔ جب آپ کا یہ وظیفہ مکمل ہو جائے تو آپ نے روزانہ 10 مرتبہ درود ابراہیمی ، 10 مرتبہ سورہ اخلاص اور ایک مرتبہ سورہ مزمل محبت سے ورد کرنے کی عادت ڈال لیں اور اس میں بلا مجبوری ناغہ نہ کریں ۔ انشاء اللہ یہ وظیفہ کرنے کے بعد چند دن میں آپ کو اس کے اثرات کا اندازہ ہو جائے گا ۔
یعنی آپ کو ہر طرف سے دولت اور رزق حاصل ہونے کے لئے اسباب پیدا ہونا شروع ہو جائیں گے ۔

Powerful Taweez For Dolat

اگر کوئی بھائی یا بہن دولت حاصل کرنا چاہتے ہیں لیکن ان کو صحیح تعلیم نہ ہونے کی وجہ سے وظیفہ میں کامیابی نہ مل رہی ہو تو وہ دولت حاصل کرنے کے لئے سورہ اخلاص کو عربی میں مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے تحریر کرکے اپنے گھر میں بھی رکھیں اور اپنے پاس بھی رکھیں ۔ انشاءاللہ صرف چند میں میں آپ کے لئے سورہ اخلاص کا روحانی فیض جاری ہو جائے گا جو کہ آپ کے باطن اور گھر کو ہر قسم کے بد اثرات سے پاک کردے گا ۔ اور جیسے ہی آپ کا باطن بد اثرات سے پاک ہوگا تو اچانک آپ کے لئے کامیابی ، رزق اور اللہ کی غیبی مدد کے دروازئے کھل جائیں گے اور آپ کو آپ کی سوچ سے بھی ذیادہ دولت اور رزق ہر طرف سے حاصل ہونے لگے گا ۔ سورہ اخلاص کا نقش کرامات کا دروازہ مانا جاتا ہے اگر کسی فرد کے لئے سورہ اخلاص کا روحانی فیض جاری ہو جاتا ہے تو اس کے ساتھ ایسے عجیب و غریب اور عقل کو حیران کر دینے والے واقعات ہونے لگتے ہیں کہ ہر کوئی حیران رہ جاتا ہے ۔ سورہ اخلاص کے نقش کی ایک خوبی آپ کو یہ بھی حاصل ہوگی کہ آپ کے ساتھ جو فرد بھی بات کرئے گا وہ آپ کی عزت اور احترام ہمیشہ کرنے پر مجبور رہے گا۔

اگر کوئی بھائی یا بہن یہ نقش خود تحریر نہ کر سکیں تو وہ 3 مساکین کو کھانا کھلاکر یا آستانہ کو ہدیہ خرچ ادا کرکے یہ نقش حاصل کر سکتے ہیں یاد رہے کہ 3 مساکین کو کھانا کھلانے کا خرچ جتنا ہے کم وبیش اتنا ہی خرچ ایک نقش کے لئے مشک ، عنبر ، زعفران اور کورئیر کاہوتا ہے۔لہذا بہتر ہے کہ آپ اس قرانی نقش کو خود تحریر کریں اور اگر آپ کسی مجبوری کی بناء پر ایساء نہ کرسکیں تو آپ یہ نقش آستانہ سے 48 گھنٹوں میں بزریعہ ٹی سی ایس حاصل کرنے کے لئے آمنہ بہن سے رابطہ فرمائیں ۔

Whatsapp Amna Behan

0092 306 3441786

Pin It on Pinterest