Pait dard ki dua Naade Ali sharif ki barkat se ap pait dard aur pait se related kisi bhe dard se fori nijat hasil kar saktay hain . nazrin pait dard ka masla kisi bhe fard ko ho sakta hai aur ye problem male se zaida female ko lahaq hoti hai . pait dard ki bohat se wajuhat ho sakti hain , in wajuhat mein zaida khana , pait mein kisi waja se gass ka ho jana , stomach infection , maida ki sujan , alsar aur bohat se wajuhat ho sakti hain .
KCh females عورتوں ko pait mein dàrd uterus یوٹرس mein problem hone ke wàja se bhe hota hai . nazrin dard asal mein fard k liye bohat acha dost hai Q k dard hamain hamari body mein hone wali Khatarnak bimari ki itla deta hai .
aur dard hamain ye bhe batata hai k body mein problem kahan hai . iss liye dard ko nahi dard ki waja banne wali bimari ko door karne k try karni chayia .
iss artcal mein ham ap ko pait dard ki dua Naade Ali sharif ka aik aysa asan rohani amal bataein ghay jes ki waja se ap ko stomach pain aur paid se related har kisam k dard aur bimari se Allah ki zaat shifa ata farma dy ghay .
pait dard se related bohat se rohani amal hasil karne k liye ap site Naade Ali aur youtube channel Nad e Ali ko visit kar sakty hain .

pait dard ki dua

ناظرین پیٹ کا درد ہونا بہت عام بات ہے ۔ پیٹ درد ہر چھوٹے اور بڑے فرد کو ہوتا رہتا ہے ۔ بعض لوگوں کو پیٹ درد بہت زیادہ کھانے ، نہ کھانے یا صحیح غذا نہ لینے کی وجہ سے بھی ہوتا ہے ۔
جب بھی کسی کو پیٹ درد ہوتا ہے تو اس پر اتنی توجہ نہیں دی جاتی ۔ گھریلو نسخوں سے پیٹ درد کا علاج کر دیا جاتا ہے ۔ حالانکہ بار بار ایک درد کا ہونا اس بات کی واضح علامت ہے کہ اس درد ہونے کے پیچھے کوئی پیچیدہ وجہ ہے ۔اور پیٹ درد کی اگر حقیقت میں کوئی پیچیدہ وجہ ہے تو اس وجہ کو معلوم کرکے اسکا بروقت علاج بے حد ضروری ہے ۔
ناظرین پیٹ درد جتنا عام سمجھا جاتا ہے حقیقت میں یہ اتنا ہی خطرناک بھی ہو سکتا ہے
بعض لوگوں کو معدے کا مسئلہ ہوتا ہے جس کی وجہ سے ان کو پیٹ میں درد رہتی ہے ۔ کچھ لوگوں کے معدے میں سوجن ہوتی ہے جس کی وجہ سے نہ تو وہ صحیح کھانا کھاتے ہیں اور نہ ہی انھیں درد سے نجات ملتی ہے ۔ پیٹ درد ہونے کی وجوہات میں معدے کا خراب رہنا ، نظام انہضام کا صحیح کام نہ کرنا ، عورتوں کی یوٹرس کا مسلہ اور گاچی کھانے کی عادت وغیرہ ہو سکتی ہیں ۔
کچھ عورتیں جن کو مٹی اور گاچی کھانے کی عادت ہوتی ہے اگر وہ نہ کھائیں تو یہ بھی پیٹ میں درد کی وجہ بنتی ہے ۔ بعض لوگوں کے پیٹ میں السر ہونے کے سبب ان کا پیٹ درد ٹھیک نہیں ہوتا ۔
ناظرین قابل غور بات یہ ہے کہ جب بھی پیٹ درد ہو اس کی وجہ معلوم کی جائے کہ پیٹ درد کیوں ہو رہا ہے ۔ کھانے پینے پر نظر ثانی کی جائے کہ ایساء کیا کھایا ہے جس کے سبب پیٹ میں درد ہوا ہے ۔ بہت سے لوگ ان چیزوں پر غور و فکر نہیں کرتے ۔ جس کی وجہ سے وہ پیٹ کی پیچیدہ بیماریوں میں مبتلا ہو جاتے ہیں۔

dard kya hai ?

ناظرین بہت سے افراد درد کو اچھا نہیں مانتے ، جبکہ درد انسان کا ایک بہت اچھا دوست ہے اور یہ انسان کو اس کے جسم میں پیدا ہونے والی خطرناک بیماریوں کی بروقت اطلاء دیتا ہے ۔ اگر انسان کو درد نہ ہو تو اسے اپنے جسم میں ہونے والی بیماریوں کا پتہ ہی نہیں چلے گا اور بروقت علاج نہ ہونے کی وجہ سے انسان کو شدید نقصان کا سامناء بھی کرنا پڑھ سکتا ہے ۔ لہذا اگر آپ کے پیٹ میں درد ہے تو اس درد ہونے کی اصل وجہ کو اپنے کھانے پینے میں ضرور تلاش کریں یا ڈاکٹر سے رابطہ کریں ۔

pait dard ki dua / pait dard ka ilaj

پیٹ درد سے شفاء کے لئے آپ 14 پتیاں پودینہ کی حاصل کرکے ان پتیوں پر 100 بار سورہ فاتحہ ، 100 بار درود ابراہیمی اور 70 بار دعائے نادعلی محبت سے پڑھ کر دم کریں ۔ اب آپ ان پتیوں سے ایک پتی صبح کے وقت اور ایک شام کے وقت خالی پیٹ کھا لیا کریں ۔ یہ عمل آپ 3 یا 7 روز تک کریں ۔ انشاء اللہ آپ کو پیٹ درد سے اللہ کی ذات شفاء عطاء فرما دیں گے ۔ اس روحانی علاج کے دوران آپ چاول ، گوبھی ، مرغن غذائیں اور بازاری اشاء کا استعمال نہ کریں ۔اور اگر آپ کا پیٹ درد شدید ہے تو اس عمل کو کرنے دوران آپ ماہر ڈاکٹر سے بھی اپنا چیک اپ کروائیں ۔تاکہ آپ کے پیٹ میں اگر کوئی بہت ذیادہ پیچیدہ مسلہ ہے تو اس کی تصدیق اور ڈاکٹری علاج ہو سکے ۔
یاد رہے کہ روحانی علاج آپ کو ڈاکٹری علاج سے منع نہیں کرتا بلکہ روحانی علاج کی برکت سے ڈاکٹر کی ادویات فرد کے لئے باعث شفاء بنتی ہیں ۔

bachon k pait dard ki dua

بچہ اگر دودھ پیتا ہے تو اس کی والدہ کو اپنی غذا کا خاص خیال رکھنا چاہئے کیونکہ بعض اوقات والدہ کوئی بہت سخت چیز استعمال کی ہوتی ہے جسکی وجہ سے اسکا دودھ پینے والے والا بچا متاثر ہو سکتا ہے ۔ بچے کے اگر پیٹ میں درد ہو اور وہ درد دور نہ ہو رہا ہو تو اس کے لئے آپ پودینہ تازہ یا خشک حاصل کرکے اس پر 10 مرتبہ سورہ فاتحہ ، 10 مرتبہ درود ابراہیمی اور 7 بار دعائے نادعلی پڑھ کر دم کریں اور اس پودینہ کی 2 پتیا پانی میں ابال کر اس پانی کو ٹھنڈا کر کے یہ پانی ایک چمچ بچے کو پلا دیں ۔ انشاء اللہ صبح اور شام اس پانی کو پلانے سے بچے کا پیٹ درد دور ہو جائے گا ۔

pait dard ka taweez

ناظرین عربی نقش نادعلی ہر درد کی دوا اور ہر بیماری کی شفاء ہے ۔ یہ عربی نقش ہر بیمار ، بچے ، بوڑھے ، مرد اور عورت
کو اپنے گلے میں ضرور رکھ لینا چاہئے انشاء اللہ اس نقش کی برکت سے آپ کو پیٹ اور دیگر ہر قسم کے درد سے اللہ کی ذات شفاء عطاء فرما دیں گے ۔ ناظرین بچے اگر چھوٹے ہیں تو ان کے گلے میں نادعلی کا عربی نقش ضرور پہنائیں تاکہ آپ کے بچے بیماری ، حادثہ ، نظربد اور ہر قسم کی پرابلم سے اللہ کی حفاظت میں رہیں
اسکے علاوہ اگر آپ کو پیٹ درد کا کوئی پیچیدہ مسلہ ہے تو ماہر ڈاکٹر کی دوا کے استعمال کے ساتھ ساتھ آپ نادعلی شریف کا عربی نقش اپنے گلے میں ضرور رجھیں انشاء اللہ آپ کو اللہ کی ذات جلد شفاء عطاء فرما دیں گے ۔
نقش نادعلی شریف کی عربی فوٹو اوپر موجودہے آپ نے اس میں موجود نادعلی شریف کو مشک ، عنبر ، زعفران اورگلاب سے تحریر کرکے صرف اپنے پاس یا اپنے گھر میں رکھنا لینا ہے ۔
انشاء اللہ نقش نادعلی کی برکت سے آپ کو جلد کامل شفاء حاصل ہو جائے گی ۔
ناظرین نقش ناد علی آستانہ میں خاص مشک ، عنبر اور زعفران سے تحریر کیا جاتا ہے ۔
اس نقش کو حاصل کرنے کے لئے آپ آمنہ بہن کو کال کر لیں ۔ آپ کی رکوئسٹ پر یہ نقش آپ کو کورئیر کر دیا جائے گا جو کہ 48 گھنٹوں میں آپ کو وصول ہو جائے گا آپ نے کورئیر بوائے کو اس نقش کا ہدیہ 850 روپے ادا کر دینا ہے ۔ ناظرین نقش نادعلی شریف کا جو ہدیہ وصول کیا جاتا ہے یہ صرف مشک ، عنبر ، زعفران اور کورئیر کا خرچ ہے آستانہ کا ذاتی ہدیہ نہیں اور اگر کوئی بہن چاہئے تو اس نقش کو مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے خود بھی تحریر کی سکتی ہے ۔
اگر کوئی بہن اس نقش کو آستانہ سے حاصل کرنا چاہتی ہے تو اس کے لئے وہ آمنہ بہن کو کال کر سکتے ہیں۔
نقش نادعلی شریف کی مزید آپ کو کیا فائدے حاصل ہوں گے اس کے لئے آخر میں بٹن دے دیا گیا ہے اسے کلک کرلیں

Amna Behan :0092 306 3441786

WeCreativez WhatsApp Support
kisi bhe maslay ka hal Amna Behan se Live Hasil krain
Aslam O Alikum