Taweez For Protection From Jinn ?
Jinnat Taaqatwar Makhlooq Hai. Agar Yeh Kisi Ke Dushman Ho Jayen To Is Ka Jani Aur Maali Nuqsaan Karkay Hi Dam Letay Hain. Is Post Mein Hum Ne Aap Ko Jinnat Se Hamesha Mehfooz Rehne Ke Liye Qurani Amal Bataya Hai. Yeh Qurani Amal Har Musalman Ko Kar Lena Chahiye Taakay Woh Jinnnat Aur Dushman Ke Shar Se Hamesha Mehfooz Reh Saken .

Taweez For Protection From Jinn

جنات طاقتور مخلوق ہے ۔ اگر یہ کسی کے دشمن ہو جائیں تو اس کا جانی اور مالی نقصان کرکے ہی دم لیتے ہیں ۔ اس پوسٹ میں ہم نے آپ کو جنات سے ہمیشہ محفوظ رہنے کے لئے قرانی عمل بتایا ہے ۔ یہ قرانی عمل ہر مسلمان کو کر لینا چاہئے تاکہ وہ جنات اور دشمن کے شر سے ہمیشہ محفوظ رہ سکیں ۔
یہ قرانی عمل سب سے جنات کو گھر اور جسم سے دور کرنے کے حوالے سے سے ذیادہ پاورفل مانا جاتا ہے اور جب کسی کو جنات سے کیس بھی طرح سے نجات نہیں مل رہی تو وہ یہ آسان قرانی عمل ضرور کرئے ۔
یہ قرانی عمل 4 قل کا ہے اور جو فرد بھی اپنی زندگی میں ایک بار اس عمل کو کر لیتا ہے تو وہ تمام زندگی جنات ، کالا جادو ، شیطان ، دشمن اور حادثات سے محفوظ رہتا ہے ۔ اس کے علاوہ نظربد جس سے ہر انسان کو ہر وقت خطرہ رہتا ہے انسان اس سے بھی محفوظ رہتا ہے ۔ یہ قرانی عمل آپ کی جان ، اولاد ، گھر ، عزت ،صحت اور کامیابی کی زبردست روحانی حفاظت ہے لہذا یہ عمل ہر مسلمان ، بھائی اور بہن کو ضرور کر لینا چاہئے اور یہ عمل کوئی بھی کر سکتا ہے ۔

Taweez For Protection From Jinn

جنات سے حفاظت اور شفاء کے لئے آپ جمعہ کے دن فجر کی نماز ادا کرنے کے بعد کاغذ کے 4 ٹکرئے لے کر ان پر الگ الگ سورہ کافرون ، سورہ فلق ، سورہ ناس اور سورہ اخلاص مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے تحریر کریں ۔ اب آپ نے سورہ اخلاص کے علاوہ باقی تمام نقوش اپنے گھر کی 3 پاک دیواروں پر لگا دینے ہیں اور گھر کی جس سمت میں باہر جانے کا دروازہ ہے اس سمت میں آپ نے سورہ اخلاص کا نقش 3 دن کے بعد لگانا ہے ۔ انشاء اللہ 3 دن میں آپ کے گھر سے جنات اور ہر قسم کے شیطانی اثرات تلف ہو جائیں گے اور آپ کے گھر کا حصار ہو جائے گا ۔ یعنی آپ کے گھر کا حصار ہو جائے گا اور اب جنات اور کسی بھی قسم کے شیطانی اثرات آپ کے گھر میں داخل نہیں ہو سکیں گے ۔ آپ نے اس بات کا خیال رکھنا ہے کہ آپ کے گھر کی دہواروں پر لگے نقش کبھی نہ اُتریں ۔
اس کے علاوہ اگر آپ کے گھر کے کسی فرد کے جسم میں جنات آتے ہوں یا اسے کسی نہ کسی طرح جنات پریشان کرتے ہوں تو آپ نے سورہ مزمل کی پہی ائت مبارکہ
قُل یاایھالمزمل بمعہ بسم اللہ شریف مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے تحریر کرکے اس مریض کے گلے میں پہنا دیں ۔ انشاء اللہ جنات ایک سکینڈ سے پہلے اس مریض کا جسم چھوڑ کر بھاگ جائیں گے۔
یاد رہے کہ یہ پورا عمل کرنا ضروری ہے یہ قرانی عمل کبھی خطاء نہیں جاتا اور زمانہ قدیم میں اسی عمل کے زریعے جنات کو گھر اور کسی فرد سے دور کیا جاتا تھا اور اس قرانی عمل سے طاقتور عمل کوئی بھی نہیں ۔ اس روحانی عمل کے حوالے سے اگر آپ کو مزید معلومات درکار ہوں تو آپ آمنہ بہن سے رابطہ کر سکتے ہیں انشاء اللہ آپ کو مکمل رہنمائی فراہم کی جائے گی ۔

Whatsapp Amna Behan

0092 306 3441786

Serch Any Wazifa Here

Pin It on Pinterest