shohar ko muthi me karna yani shohar ki mohabbat , tawaja توجہ aur payr پیار hasil karne k liye surah baqarah ayat 57 ka arabi naqsh be had powerful mana jata hai . agr shohar apni biwi se baat karne ko bhe razi راضی na ho aur hameesha dosro دوسروں ki har baat manta ho tu shohar ko muthi me karne k liye surah baqarah ayat 57 ka arabi naqsh hi ap ko faida de gha . ye asan amal shadi shuda behno k ghar ki hameesha hifazat karta hai Iss liye har shadi shuda behan es naqsh ko apnay ghar me zaroor rakhay ta k shohar aur biwi me mohabbat hameesha Qaim rahay aur shohar apni biwi ki har baat bhe hameesha manta rahay .

shohar ko muthi me karna

شوہر کو مٹھی میں کرنے کی خواہش ہر بیوی کی ہوتی ہے اگر تو شوہر کو مٹھی میں کرنے کا مقصد یہ ہے کہ شوہر اپنی بیوی کی ہر جائز بات مانے اور میاں بیوی میں محبت بھی قائم رہے تو یہ نوری علم کی برکت سے ہو جائے گا لیکن اگر بیوی کا مقصد یہ ہو کہ شوہر اسی کے اشاروں پر ناچے تو ایسے غیر شرعی کام اللہ کی کلام سے نہیں ہوتے ۔اللہ کی کلام سے آپ کے صرف وہ کام ہوں گے جسکی اسلام ہمیں اجازت دیتا ہے
لہذا اگر کسی بہن کا شوہر اسکی کوئی بات نہ مانتا ہو بلکہ دوسری عورتوں یا افراد کے پیچھے لگ کر اپنی بیوی کو سب کے سامنے برا بھلا کہہ دیتا ہو ۔ شوہر کسی غیر عورت کی اشاروں پر ہر کام کرتا ہو ، غیروں پر پیسے لٹاتا ہو ، اپنی بیوی کی کوئی بھی فرمائش پوری نہ کرتا ہو بلکہ بیوی پر ہمیشہ شک کرتا ہو تو ان تمام پریشانیوں کو ختم کرنے کے لئے سورہ بقرہ ایت 57 کا عربی نقش اپنے گھر میں ضرور رکھ لیں ۔ انشاء اللہ صرف چند دنوں میں شوہر کے دل میں اس کی بیوی کی محبت اس قدر بڑھ جائے گی کہ آپ حیران رہ جائیں گے ۔
یہ عمل ان بہنوں لئے خاص ہے جو اپنے شوہر کی محبت حاصل کرنے کے لئے بہت سے وظائف اور روحانی اعمال کر چکی ہیں ۔ ایسی بہنیں یہ ایک قرانی عمل کر لیں انشاء اللہ شوہر تمام زندگی کے لئے اپنی بیوی کا شیدائی نہ ہوگیا تو کہنا یعنی اس روحانی عمل کی برکت شوہر تمام زندگی اپنی بیوی کی ہر جائز بات مانے گا انشاء اللہ ۔ لہذا ہر بہن کو یہ قرانی عمل ضرور کر لیتا چاہئے ۔

shohar ko muthi me karna taweez

surah-baqarah-ayat-57

ناظرین شوہر کی محبت ، تابعداری ، پیار ، وقت اور اس سے اپنی ہر فرمائش حاصل کرنے کے لئے آپ آستانہ سے بیان کیا گیا نقش حاصل کرکے صرف اپنے گھر میں رکھ دیں ۔ یہ نقش آستانہ میں خاص مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے تحریر کیا جاتا ہے اور اس نقش کو آپ تک بزریعہ کیش آن ڈلیوری پہچانے کا خرچ 850 آتا ہے جو کہ آپ نے ڈلیوری بوائے کو ادا کرنے ہیں ۔
لہذا اگر آپ اس نقش کو آستانہ سے حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ آمنہ بہن کو کال کر لیں ۔ انشاء اللہ یہ نقش 48 گھنٹوں میں آپ کے مطلوبہ اڈریس پر پہچادیا جائے گا ۔ یاد رہے کہ مشک ، عنبر اور زعفران کا تزکرہ قران و حدیث میں موجود ہے اور یہ خوشبویں مہنگی ہیں ہم لوگ چونکہ یہ زیادہ مقدار میں خرید کر ان کی سیاہی بناکر اس سے نقش تحریر کرتے ہیں اس لئے ہمیں ایک نقش کے لئے کم و بیش اتنا ہی خرچ پڑتا ہے جتنا بتایا گیا ہے ۔
لہذا اگر کوئی چاہئے تو اس نقش کو مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے خود بھی کر سکتا ہے
اگر آپ اس نقش کو آستانہ سے حاصل کرنا چاہتے ہیں تو اس کے لئے آپ آمنہ بہن کو کال کر لیں آمنہ بہن کا نمبر آخر میں دے دیا گیا ہے
ناظرین اگر آپ اللہ کی کلام سے فائدہ و برکات حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو قران کی ایت اسی طرح تحریر کرنا ہوگی جس طرح کہ وہ قران میں ہے ۔ قران کی ایت کو اعداد میں لکھنا یا اس میں آضافہ کرنا گناہ ہے

Contact :0092 306 3441786 Amna Behan

Related Post

WeCreativez WhatsApp Support
kisi bhe maslay ka hal Amna Behan se Live Hasil krain
Aslam O Alikum