Naya Karobar Ka Wazifa ?
Naya Karobar Ka Wazifa Ism e Azam Al Fattahu Naye Karobar Ki Success Kay Liye Bay Hadh Mujarab Hai. Nazreen Al Fattahu Allah Ka Sifati Naam Hain. Jis Ka Meaning (کھولنے والا ) Kay Hain. Jab Fard Es Ism E Azam Ko Parh Kar Koi Bhe Kaam Shuru Karta Hai , Tu Allah Ki Zaat Usay Zaroor Kamyab Karty Hain Aur Insaan Fatah Yaab Bhe Hota Hai. Agar Koi Bahi Ya Behan Naye Karobar Ki Kamyabi Chahty Hain Ya Apnay Karobar Mein Izafay Ki Khawaish Rakhty Hain Tu Iss K Liye Iss Post Mein Aap K Liye Naya Karobar Ka Wazifa Peesh Kyia Gyia Hai . Iss Wazifa Ki Barkat Se Aap Ko Aap K Karobar Me Har Hal Mein Kmyabi Hasil Ho Ghe .
Karobar Koe Bhe Ho Start Mein Iss Karobar Ko Le Kar Har Fard Pareshan Zaroor Hota Hai . Lahaza Iss Post Mein Naya Karobar Ka Wazifa , Naya Karobar Ka Wazifa K Benefits Aur Chand Karobari Rohani Raaz Aap Se Share Kyia Gye Hain , Lahaza Agr Koe Bhai Ya Behan Naya Karobar Ka Wazifa Karna Chahty Hain Tu Wo Iss Post Ko End Tak Read Krain .

Naya Karobar Ka Wazifa Urdu

فرد کوئی بھی نیا کاروبار شروع کر تا ہے تو ضروری نہیں کہ اسے کامیابی حاصل ہو ۔ کیونکہ نیا کاروبار شروع کرنے سے ہر فرد کو بہت سی ایسی کاروباری پریشانیوں کا سامناء ہوتا جو اس کی لئے نئی ہوتی ہیں ۔ کاروباریہ مقابلہ بازی ایک عام بات ہے لیکن بعض افراد دوسرئے کے کاروبار کو ناکام کرنے کے لئے بندش کا سہارا بھی لیتے ہیں ۔ جبکہ بعض اوقات کسی فرد کا کاروبار محنت کے باوجود ناکام ہوجاتا ہے اور اس میں دانستہ کسی نے بندش نہیں کروائی ہوتی بلکہ ایسے افراد کا کاروبار نظربد کا شکار ہو جاتا ہے جسکی وجہ سے کاروبار بعض اوقات چند دنوں میں ہی کتم ہو جاتا ہے ۔ لہذا کوئی بھی نیا کاروبار شروع کریں تو اس سے پہلے آپ کو کاروبار کی روحانی حفاظت بھی کرنا ہوگی اور کاروبار میں خروبرکت کا عمل بھی کرنا ہوگا ۔ لہذا اس پوسٹ میں ہم آپ کو ایک ایساء وظیفہ بتا رہے ہیں جس کی برکت سے آپ کے کاروبار کی روحانی حفاظت بھی ہوگی اور آپ کے کاروبار میں خیروبرکت ہمیشہ قائم رہے گی جسکی وجہ سے آپ کا کاروبار ہمیشہ آپ کو آُپ کی سوچ سے بھی ذیادہ منافع دے گا اور آپ ہمیشہ کاروباری نقصان سے محفوظ رہیں گے ۔ یہ وظیفہ یا فتاحُ کا ہے اس وظیفہ کی تفصیل نیچے موجود ہے ۔

Naya Karobar Ka Wazifa

نیا کاروبار کا وظیفہ کرنے کے لئے آپ جمعہ کے دن فجر کی نماز کے بعد اول و آخر 3 -3 مرتبہ درود پاک ورد کریں اور درمیان میں آپ 700 مرتبہ اسم اعظم یا فتاحُ کا محبت سے ورد کریں ۔ یہ وظیفہ آپ نے 14 دن کرنا ہے ۔ جب 14 دن ہو جائیں تو اس وقت خیرات کریں اور اس کے بعد آپ روزانہ 10 مرتبہ درود ابراہیمی اور 100 مرتبہ یا فتاحُ کا ورد کرنے کی عادت ڈال لیں اور اس میں آپ نے بلا مجیوری ناغہ نہیں کرنا ۔ انشاء اللہ یہ وظیفہ کرنے سے آپ اپنے کاروبار میں ضرور کامیابی حاصل ہوگی۔

Naya Karobar Ka Taweez

اگر آپ کا کوئی کاروباری حاسد ہے اور آپ کو اس بات پر شک ہو کہ آپ کے کاروبار کو نظر لگی ہے یا کسی نے بند ش کروائی ہے تو ایسی صورت میں اپنا نیا کاروبار کامیاب کرنے کے لئے آپ اسم اعظم یا فتاحُ مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے تحریر کرکے اپنے گھر میں بھی رکھیں اور اپنے پاس بھی رکھیں ۔ ہو سکے تو آپ ایک نقش اپنے کاروبار کی جگہ پر بھی ضرور رکھیں ۔ یہ عمل کرنے سے آپ کے کاروبار سے نظربد ، کالا جادو اور بندش کے اثرات اسی وقت ختم ہو جائیں گے اور آپ کا کاروبار ترقی اور کامیابی کی راہوں پر گامزن ہو جائے گا ۔
اس قرانی نقش کی برکت سے آپ کا کاروبار آپ کو آپ کی سوچ سے بھی ذیادہ فائدہ اور منافع دینا شروع کردے گا اور ہمیشہ دے گا اور کوئی بھی حاسد آپ کو کاروباری نقصان نہیں دے سکے گا ۔

اگر کوئی بھائی یا بہن یہ نقش خود تحریر نہ کر سکیں تو وہ 3 مساکین کو کھانا کھلاکر یا آستانہ کو ہدیہ خرچ ادا کرکے یہ نقش حاصل کر سکتے ہیں یاد رہے کہ 3 مساکین کو کھانا کھلانے کا خرچ جتنا ہے کم وبیش اتنا ہی خرچ ایک نقش کے لئے مشک ، عنبر ، زعفران اور کورئیر کاہوتا ہے۔لہذا بہتر ہے کہ آپ اس قرانی نقش کو خود تحریر کریں اور اگر آپ کسی مجبوری کی بناء پر ایساء نہ کرسکیں تو آپ یہ نقش آستانہ سے 48 گھنٹوں میں بزریعہ ٹی سی ایس حاصل کرنے کے لئے آمنہ بہن سے رابطہ فرمائیں ۔

Whatsapp Amna Behan

0092 306 3441786

Pin It on Pinterest