Aulad hone ka taweez Naad e Ali Shareef har bay aulad jory k liye mojzati Asraat rakhta hai. Nazreen AaJ Kal bhut se log aulad na hone ki waja se bhut parshan Hain aur dukhi mehsoos karty Hain. Kyu k aulad he Zindagi mein Khushi lati hai aur Walidain k Zindagi guzarnay ka Bahana banti hai. Es Liye agar ap ko aulad kisi medical ya Rohani Maslay ki waja se nahi hui. TU parshan na hun . Bss aulad hone ka taweez Naad e Ali apnay paas aur Ghar mein Rakh lein. In shaaa Allah jald he ap ko aulad ki khuskhabri mil jaye ge.

Aulad hone ka taweez Urdu

ناظرین ہر شادی شدہ عورت کی یہی خواہش ہوتی ہے کہ اسے الںہ جلد ازجلد اولاد سے نواز دے اور عورت ماں بننے کے بعد ہی مکمل ہوتی ہے ۔ لیکن بعض دفعہ ایسے ہوتاںے کہ کچھ عورتیں جلدی بچہ پیدا نہیں کر پاتی ۔ جس کی وجہ سے سسرال والے یہ سمجھتے ہیں کہ یہ ماں نہیں بن سکتی ۔ کیوں کے سسرال والوں کی سوچ کے مطابق اگر عورت شادی کے بعد سال کے اندر اندر بچہ پیدا نہ کرے تو سسرال والے اسے یہی باتیں سناتے ہیں کہ تم بچہ پیدا نہیں کر سکتی۔
ایک عورت اور بیوی کے لیے یہ تمام باتیں تکلیف سے خالی نہیں ہوتی اور بیوی یہ خوف بھی پال لیتی ہے کہ کہیں جلد اولاد نہ ہونے باعث شوہر دوسری شادی نہ کر لے ۔ اس لیے ایک بیوی یہی چاہتی ہے کہ وہ جلد ہی صاحبِ اولاد ہو جائے۔
کیونکہ اولاد ہی میاں بیوی کے رشتے کو مضبوط کرتی ہے ۔ جب اولاد نہیں ہوتی تو یہ بات بیوی کو بہت سے خدشات میں مبتلا کر دیتی ہے ۔ بعض عورتوں کو بے اولادی کا مسئلہ جسمانی طور پر بہت زیادہ کمزور ہونے کی وجہ سے بھی پیش آتا ہے ۔ کچھ عورتوں کو ماہواری کا مسلہ ہوتا ہے
یعنی ان کو ہر مہینے ماہواری نہیں آتی ۔ جس کے باعث انھیں بے اولادی کا سامنا رہتا ہے۔

Aulad hone ka taweez

اگر آپ چاہتے ہیں کہ اللہ کی ذات آپ کو جلد اولاد سے نوازے ۔ تو آپ اپنے تمام میڈیکلی ، روحانی مسائل کے لئے ناد علی کا تعویذ اپنے گلے میں پہنیں اور گھر میں بھی ضرور رکھ لے۔ انشاء اللہ اللہ کی ذات آپ کو بہت جلد اولاد کی نعمت سے نواز دیں گے۔
یہ ناد علی کا نقش آپ خود بھی مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے تحریر کر کے اپنے پاس بھی رکھیں اور گھر میں بھی ضرور رکھیں۔ اور حملہ عورت اس تعویذ کو نو ماہ تک اپنے گلے میں ضرور پہنے تا کہ اس کا حمل دنیاوی ، روحانی آفات سے محفوظ رہے۔
اگر آپ سے تعویذ تحریر نہ ہو سکے ۔ تو آپ اسے آستانہ سے حاصل کرنے کے لیے آمنہ بہن کو کال کر کے اس کا ہدیہ خرچ ادا کر کے حاصل کر سکتے ہیں۔ اس تعویذ کا ہدیہ خرچ پوسٹ کے آخر میں درج ہے۔

Naqsh Nade Ali

naqsh-naade-ali

Amna Behan :0092 306 3441786

you can Find out the solution to your every problem From site Naade Ali and YouTube channel Nad e Ali