گھر بیٹھے واٹس ایپ پر رابطہ کرکے دم کروائیں اور بیماری ، کالا جادو ، دشمن اور ہر پریشانی سے 3 دن میں نجات پائیں ۔ کسی قسم کا ہدیہ نہیں لیا جاتا ( کلک کریں )

Whatsapp : +92 306 3441786

Surah Baqarah Ayat 102 aik azeem aur rohani hawalay se taqatwar Ayat hai jisse mukhtalif maqsad ke liye istemal kiya ja sakta hai. Aam tour par Surah Baqarah ki Ayat 102 shaitan se hifazat, bimari se shifa, aur zindagi ke har maidan mein kamyabi ke liye wird ki jati hai. Is ke ilawa rizq mein barkat, dolat aur achi taqdeer ke liye bhi Surah Baqarah ki Ayat 102 ka Wazifa afzal hai. Is post mein hum mojooda har pareshani se nijat ke liye aap ko Surah Baqarah ki Ayat 102 ka Wazifa bata rahe hain jiski Urdu tafseel neechay di gayi hai.

Surah Baqarah Ayat 102 Wazifa In Urdu

سورہ بقرہ آیت 102 ایک عظیم اور روحانی حوالے سے طاقتور آیت ہے جسے مختلف مقاصد کے لیے استعمال کیا جا سکتا ہے۔ عام طور پر سورہ بقرہ کی آیت 102 شیطان سے حفاظت ، بیماری سے شفا اور زندگی کے ہر میدان میں کامیابی کے لئے ورد کی جاتی ہے۔ اس کے علاوہ رزق میں برکت ، دولت اور اچھی تقدیر کے لئے بھی سورہ بقرہ کی آیت 102 کا وظیفہ افضل ہے ۔ اس پوسٹ میں ہم موجودہ ہر پریشانی سے نجات کے لئے آپ کو سورہ بقرہ کی آیت 102 کا وظیفہ بتا رہے ہیں جسکی اردو تفصیل نیچے درج ہے ۔

Surah Baqarah Ayat 102 With Urdu Translation

اور انہوں نے کسی کو یہ نہیں سکھایا کہ ہم صرف تمہارے لیے آزمائش ہیں لہذا تم کفر نہ کرو۔ اور انہوں نے ان سے وہ کچھ سیکھا جس سے وہ ایک مرد اور اس کی بیوی کے درمیان جدائی کرتے تھے۔ لیکن اللہ کے حکم کے بغیر اس سے کوئی نقصان نہیں پہنچا سکتا۔ اور انہوں نے سیکھا کہ ان کو کیا نقصان پہنچا سکتا ہے اور کیا فائدہ نہیں دیتا۔ لیکن وہ یہ ضرور جانتے تھے کہ جس نے اسے خریدا اس کا آخرت میں کوئی حصہ نہیں ہے۔ اور کتنا برا تھا جس کے بدلے انہوں نے اپنے آپ کو بیچ ڈالا، کاش وہ جانتے۔

Surah Baqarah Ayat 102 Wazifa

surah-Baqarah-Ayat-102-arabic

اگر کوئی بھائی یا بہن تمام زندگی کے لئے سورہ بقرہ کی آیت 102 کا روحانی فیض حاصل کرنا چاہتے ہیں تو اس مقصد کے لئے آپ جمعہ کے دن عشاء کی نماز کے بعد اول و آخر 10-10 مرتبہ درود پاک ورد کریں اور درمیان میں آپ 102 مرتبہ سورہ بقرہ کی آیت 102 تلاوت کریں اور یہ وظیفہ آپ 21 روز تک کریں ۔ 21 روز میں آپ کے لئے سورہ بقرہ کی آیت 102 کا روحانی فیض جاری ہو جائے گا جسکی وجہ سے آپ کو آپ کی ہر حاجت غیب سے حاصل ہونا شروع ہو جائے گی ۔یہ وظیفہ خاص کر حاجت حاصل کرنے کے لئے ہے ۔ اس وظیفہ کی برکات کو اگر آپ ہمیشہ کے لئے حاصل کرنا چاہتے ہیں تو آپ یہ وظیفہ شروع کرنے سے پہلے سورہ بقرہ کی آیت 102 کو پاک سیاہی سے تحریر کرکے اپنے گھر میں بھی رکھیں اور اپنے پاس بھی رکھیں ۔ اس کے علاوہ آپ روزانہ 10 مرتبہ درود ابراہیمی اور 10 مرتبہ سورہ بقرہ کی آیت 102 ورد کرنے کی عادت بھی بنا لیں ۔ اگر آپ سورہ بقرہ آیت 102 کا وظیفہ نہ کر سکیں تو آپ وظیفہ کے بغیر بھی اس آیت کی برکات حاصل کر سکتے ہیں۔ برائی سے حفاظت کے لیے: سونے سے پہلے سورہ بقرہ آیت 102 سات مرتبہ پڑھیں۔
شفاء کے لیے: سورہ بقرہ آیت 102 سات مرتبہ پڑھ کر پانی پر دم کریں۔ پھر پانی پی لیں یا متاثرہ جگہ پر لگائیں۔
کامیابی کے لیے: کوئی بھی اہم کام شروع کرنے سے پہلے سورہ بقرہ آیت 102 سات مرتبہ پڑھیں۔ یہ نوٹ کرنا ضروری ہے کہ وظیفہ جادو کی گولی نہیں ہے۔ یہ اللہ کی مدد اور رہنمائی حاصل کرنے کا ایک طریقہ ہے۔ کسی بھی وظیفہ کی کامیابی کا دارومدار اس کے اخلاص اور ایمان پر ہوتا ہے۔ 

سورہ فاتحہ کی روحانی برکات جاننے کے لئے نیچے موجود بٹن پر کلک کریں اور اگر آپ کو مزید معلومات درکار ہوں تو آپ آمنہ بہن سے رابطہ کر سکتے ہیں ۔

Whatsapp

+92 306 3441786

Surah Baqarah Quran k Azeem Surah Mubarka hai jes k boat se Wazaif Naade Ali me Mojood Hain jen k links app ko iss post k Neche hasil hon ghay .Iss k ilawa English site Qurani Dua me bhe aap ko Quani Wazaif hasil hon ghe .