sasural se alag hone ka taweez Dua Naade Ali sharif ka hai . agr koe behan apne susral se alag ho kar zindagi guzarna گزارنا chahti چاہتی hai aur es hawale حوالے se es ki har koshash کوشش , wazifa aur rohani amal nakam ho gyia گیا ho tu wo behan Dua Naade Ali sharif ka arabi naqsh astana se mangwa منگواء kar sirf apnay ghar ya apnay pas rakh ly .

Insha Allah es Naqsh ki barkat se shohar k Dil me alag rehne رہنے ki khawahish خواہش paida ho jae ghe aur Allah ki zaat jald hi es k liye alag ghar ka intizam انتظام bhe farma dain ghay . sasural se alag hone ka taweez Dua Naade Ali be had Powerful hai aur kabhi khata خطاء nahi jata shart شرط sirf itni hai k ap ka maqsad مقصد jayiz جائز hona chahyia چاہئے .

sasural se alag hone ka taweez

ناظرین جب کسی لڑکی اور لڑکے کی شادی ہو جاتی ہے تو اس شادی کی خوشیاں چند ماہ تک قائم رہتی ہیں اسکے بعد آہستہ آہستہ میاں بیوی اور اسکے سسرال والوں کے درمیان لب و لہجہ میں تلخی آنا شروع ہو جاتی ہے جب یہی تلخیاں دل میں نفرت بن کر اترتی ہیں تو ایک گھر میں موجود سبھی افراد ایک دوسرئے کو اپنا دشمن ماننے لگتے ہیں ۔ ایسی صورت میں فیملی کے افراد ایک دوسرئے پر الزام لگانے سے بھی باز نہیں آتے ۔
بظاہر فیملی کے سبھی افراد ایک دوسرئے سے ہنس کر بات کرتے ہیں لیکن اصل میں نہ تو یہ ہنسی اصلی ہوتی ہے اور نہ ہی محبت ۔
ناظرین یہ وہ مقام ہے جب ایک بیوی اپنے شوہر سے الگ ہونے کا مطالبہ کرتی ہے اور اگر شوہر اس کا مطالبہ نہ مانے تو گھر میں بے سکونی کا ایک اور پروگرام شروع ہو جاتا ہے ۔
اسکے علاوہ فیملی میں اکٹھے رہنے کی وجہ سے شوہر اپنی بیوی کو وقت نہیں دے پاتا تو یہ بات بھی اکثر بیوی کی برداشت سے باہر ہو جاتی ہے لہذا بیوی اپنے شوہر کو الگ گھر لے کر دینے کا مطالبہ کر دیتی ہے ۔
ناظرین وقت ایساء ہے کہ ہر میاں بیوی الگ سے ہی اپنی زندگی گزارنا پسند کریں گے اور ایساء ہونا بھی چاہئے کیونکہ فیملی ایک ساتھ رہتی ہیں تو ان میں کسی نہ کسی بات کو لے کر فتنا و فساد ہوتے ہی رہیں گے ۔
لیکن یہ بات اتنی آسان بھی نہیں کیونکہ جب بیوی اپنے شوہر سے الگ گھر کا مطالبہ کرتی ہے تو شوہر اس بات کو آسانی سے کبھی بھی نہیں مانتا بلکہ یہ مطالبہ اکثر بیوی کے لئے بہت سی پریشانیاں کھڑی کر دیتی ہے ۔ لہذا اگر بیوی اپنے لئے الگ گھر کی خواہش رکھتی ہے تو اس کو روحانی مدد حاصل کرنا ہی ہوگی اور روحانی مدد کی ایک صورت عربی نقش نادعلی بھی ہے ۔ لہذاآپ آمنہ بہن کو کال کرکے یہ نقش منگوالیں اور اسکے بعد اس نقش کو صرف اپنے گھر میں پاک جگہ پر رکھ دیں ۔ انشاء اللہ اس نقش کی برکت سے اللہ کی ذات آپ کے شوہر کے دل میں الگ گھر کی خواہش پیدا فرما دے گے اور اگر شوہر میں الگ گھر لینے کی استطاعت نہیں تو اللہ کی ذات اس حوالے سے اسکی غیبی مدد بھی فرمائیں گے ۔

sasural se alag hone ka taweez

nady-ali

نقش نادعلی شریف کاغذ پر مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے تحریر کیا گیا عربی نقش ہے جسے آستانہ سے حاصل کرنے کے لئے آپ آمنہ بہن کو کال کر لیں
یہ خاص نقش آپ کی رکوئسٹ پر آپ کو کورئیر کر دیا جائے گا جو کہ 48 گھنٹوں میں آپ کو وصول ہو جائے گا آپ نے کورئیر بوائے کو اس نقش کا ہدیہ خرچ 850 روپے ادا کر دینا ہے ۔
نقش حاصل کرنے کے بعد آپ نے اس نقس کو صرف اپنے گھر میں پاک جگہ پر رکھ دیں انشاء اللہ چند دنوں میں آپ کو اس نقش کی برکات نظر آجائیں گی ۔
ناظرین اس نقش کے لئے صرف مشک ، عنبر ، زعفران اور کورئیر کا خرچ وصول کیا جاتا ہے ذاتی ہدیہ نہیں ۔
یاد رہے کہ مشک ، عنبر اور زعفران کا تزکرہ قران و حدیث میں موجود ہے اور یہ خوشبویں مہنگی ہیں ہم لوگ چونکہ یہ زیادہ مقدار میں خرید کر ان کی سیاہی بناکر اس سے نقش تحریر کرتے ہیں اس لئے ہمیں ایک نقش کے لئے کم و بیش اتنا ہی خرچ پڑتا ہے جتنا بتایا گیا ہے ۔
لہذا اگر کوئی چاہئے تو اس نقش کو مشک ، عنبر ، زعفران اور گلاب سے خود بھی کر سکتا ہے
اگر آپ اس نقش کو آستانہ سے حاصل کرنا چاہتے ہیں تو اس کے لئے آپ آمنہ بہن کو کال کر لیں آمنہ بہن کا نمبر آخر میں دے دیا گیا ہے

 0092 306 3441786 Amna Behan

Related Post

WeCreativez WhatsApp Support
kisi bhe maslay ka hal Amna Behan se Live Hasil krain
Aslam O Alikum