گھر بیٹھے واٹس ایپ پر رابطہ کرکے دم کروائیں اور بیماری ، کالا جادو ، دشمن اور ہر پریشانی سے 3 دن میں نجات پائیں ۔ کسی قسم کا ہدیہ نہیں لیا جاتا ( کلک کریں )

Whatsapp : +92 306 3441786

Baaz afrad ko shadi ke hawalay se be shumar pareshaniyon ka samna karna parta hai aur baaz pareshaniyan aisi hoti hain jo k shadeed mehnat aur koshish ke bawajood bhi fard ka peechha nahin chhodti, is liye jab kisi fard ki shadi ki pareshaniyan khatam nahin hoti to woh dua aur rohani a’amal ki taraf ruju karta hai. Lekin internet par be shumar rohani a’amal dekh kar baaz afrad uljhan ka shikar ho jate hain, aur woh faisla nahin kar paate ke kaun sa rohani amal karein. Yaad rahe ke har fard ko shadi ke hawalay se mukhtalif pareshaniyon ka samna ho sakta hai, is liye mukhtalif pareshaniyon se nijat ke liye aap ko internet par mukhtalif rohani a’amal haasil honge jis ki wajah se aam afrad uljhan ka shikar ho jate hain. Lekin aisi surat mein Surah Taha ka wird shadi ke hawalay se aap ki har pareshani ka hal hai. Lekin sawal yeh paida hota hai ke shadi ki pareshani ko hal karne ke liye Surah Taha kitni baar aur kaise wird karni chahiye? Isi sawal ka jawab aap ko is post mein hasil hoga.

How To Read Surah Taha for Marriage Urdu

بعض افراد کو شادی کے حوالےسے بے شمار پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑتا ہے اور بعض پریشانیاں ایسی ہوتی ہیں جو کی شدید محنت اور کوشش کے باوجود بھی فرد کا پیچھا نہیں چھوڑتی ، لہذا جب کسی فرد کی شادی کی پریشانیاں ختم نہیں ہوتی تو وہ دعا اور روحانی اعمال کی طرف رجوع کرتا ہے ۔لیکن انٹرنیٹ پر بے شمار روحانی اعمال دیکھ کر بعض افراد الجھن کا شکار ہو جاتے ہیں ، اور وہ فیصلہ نہیں کر پاتے کہ کون سا روحانی عمل کریں ۔ یاد رہے کہ ہر فرد کو شادی کے حوالے سے مختلف پریشانیوں کا سامنا ہو سکتا ہے ، لہذا مختلف پریشانیوں سے نجات کے لئے آپ کو انٹرنیٹ پر مختلف روحانی اعمال حاصل ہوں گے جس کی وجہ سے عام افراد الجھن کا شکار ہو جاتے ہیں ۔ لہذا ایسی صورت سورہ طہ کا ورد شادی کے حوالے سے آپ کی ہر پریشانی کا حل ہے ۔لیکن سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ شادی کی پریشانی کو حل کرنے کے لئے سورہ طہ کتنی بار اور کیسے پڑھنی چاہئے ۔؟ لہذا اسی سوال کا جواب آپ کو اس پوسٹ میں حاصل ہوگا ۔

How To Read Surah Taha for Marriage

سورہ طہ کا ورد کے زریعے شادی کی ہر پریشانی کو 7 دن میں ختم کیا جا سکتا ہے ۔لہذا آپ عشاء کی نماز کے بعد 10 مرتبہ درود پڑھیں ۔
اس کے بعد آپ 3 مرتبہ سورہ طہ پڑھیں اور اس کے بعد آپ 100 مرتبہ درود ابراہیم ورد کریں ۔
آخر میں آپ دوبارہ 10 مرتبہ درود پڑھیں ۔
یہ عمل آپ فجر کی نماز کے بعد بھی دھرائیں ۔
اس پورے عمل کو آپ 7 دن تک جاری رکھیں ۔
7 دن کے بعد آپ 3 مساکین کو کھانا خیرات کریں۔
انشاء اللہ 7 دن کے بعد آپ کو شادی کے حوالے سے ہر پریشانی سے نجات مل جاے گی ۔

Surah Taha Benefits Marriage for Girl Urdu

لڑکی کی جلد شادی کے لئے سورہ طہ کا پہلے بیان کیا گیا روحانی عمل بھی افضل ہے ۔ اس کے علاوہ اگر کوئی لڑکی جلد شادی کرنا چاہتی ہے یا وہ پسند کی شادی میں کامیابی چاہتی ہے تو ایسی صورت میں وہ ہر نماز کے بعد ایک مرتبہ سورہ طہ اور 10 مرتبہ درودشریف ورد کرے ۔ یہ روحانی عمل 7 دن کرنے سے لڑکی کو شادی کے حوالے سے ہر پریشانی سے نجات مل جاتی ہے ۔ یاد رہے کہ پسند کی شادی میں بعض افراد کو فوری کامیابی حاصل نہیں ہوتی، جبکہ بعض افراد کو 7 دن میں کامیابی حاصل ہو جاتی ہے ۔ لہذا اگر آپ کو کامیابی حاصل ہونے میں تاخیر کا سامنا ہو تو اس کی وجہ سے پریشان نہ ہوں بلکہ سورہ طہ کا ورد جاری رکھیں انشاء اللہ جلد ہی حالات کے کے حق میں بہتر ہو جائیں گے ۔

پریشانی اور بیماری میں روحانی رہنمائی اور دعا کے لئے آمنہ بہن سے رابطہ فرمائیں

Whatsapp: +92 306 3441786