گھر بیٹھے واٹس ایپ پر رابطہ کرکے دم کروائیں اور بیماری ، کالا جادو ، دشمن اور ہر پریشانی سے 3 دن میں نجات پائیں ۔ کسی قسم کا ہدیہ نہیں لیا جاتا ( کلک کریں )

Whatsapp : +92 306 3441786

زندگی کا اہم فیصلہ کرنے سے پہلے

آپ دوسروں کے لئے قربانی دینے والی ایک رحم دل اور اچھی خاتون ہیں لیکن آپ زندگی کی تلخیوں ، مخالفتوں ، روکاوٹوں اور پریشانیوں کو برداشت کر کے کندن کی طرح سخت اور مضبوط ہو چکی ہیں ۔ تنہائی اور بلاوجہ کی سوچوں کی بناء پر آپ کا مزاج عجیب سا ہو چکا ہے ۔ لہذا اگر آپ یہ سوچتی ہیں کہ شادی کے بعد آپ کی زندگی میں بہتری آئے گی ۔
تو یہ بات مکمل طور پر سچ نہیں ۔ شادی کے لئے آپ کو ایسے شخص کی ضرورت ہے جو آپ پر کسی قسم کی پابندی کو عائد نہ کرے اور ہمیشہ آپ کی ہاں میں ہاں ملاتا رہے ۔
محض محبت ، خوبصورتی ، شان و شوکت اور دولت کو مد نظر رکھتے ہوئے شادی کا فیصلہ کرنے والے افراد ہمیشہ زندگی کی بے سکونی سے دوچار ہوتے ہیں ۔
ہم نے تمام روحانی علوم کو مد نظر رکھتے ہوئے آپ کے لیے ایک لائن کی رپورٹ اخذ کی ہے ۔ ہم یہ نہیں کہتے کہ آپ ہماری رپورٹ کو مدنظر رکھتے ہوئے اس صاحب کے ساتھ شادی کرنے یا نہ کرنے کا فیصلہ کریں بلکہ ہم اس بات پر زور دیتے ہیں کہ آپ اس بات کی تصدیق کریں کہ کیا یہ صاحب تمام زندگی آپ کے احساسات و جذبات کا خیال رکھ پائے گا ؟
ہم نے آپ کی آسانی کے لئے اس صاحب کی چند خوبیاں اور خامیاں آخر میں درج کر دی ہیں ۔
اگر یہ خوبیاں اور خامیاں اس صاحب میں ہیں تو ہماری رپورٹ بہت حد تک سچی ہے اور اگر آخر میں بیان خوبیاں اور خامیاں اس صاحب میں موجود نہیں تو ہماری ایپ میں آپ نے اس صاحب کے نام کا غلط اندراج کیا ہے ۔
ہماری ایپ میں آپ نے اس صاحب کے بچپن کا پورا نام درج کرنا ہے جس سے آپ شادی کرنا چاہتی ہیں ۔
اس کےعلاوہ یاد رہے کہ کوئی بھی علم حتمی نہیں ، حتمی علم صرف اللہ کا ہے ۔ لہذا شادی یا رشتہ کا فیصلہ پکا کرنے سے پہلے آپ اپنے دوست احباب اور عزیز و اقارب سے بھی اس صاحب کے بارے میں ضرور معلومات حاصل کریں

Female Marriage Test

اس صاحب سے آپ کی شادی بہتر نہیں رہے گی باہمی اختلافات تمام زندگی قائم رہنے کا اندیشہ ہے

اس صاحب کی شخصیت

یہ صاحب محفل میں جانے ، محفل سجانے اور دوست بنانے کا شوقین ہے ۔
یہ صاحب سخاوت کرتا ہے اور سخاوت کو پسند کرتا ہے ۔
اس صاحب میں غصہ حد سے زیادہ ہے ۔
اس صاحب میں تنقید کرنے کی عادت اور حد سے زیادہ انا موجود ہے ۔
لیکن یہ صاحب دل کا صاف ہے ۔
اس صاحب کو فضول خرچی کرنے کی عادت ہے ۔
یہ صاحب بہت زیادہ خوشامد پسند ہے ۔
لہذا یہ کسی نہ کسی انداز سے اپنی سچی یا جھوٹی تعریف سننے کے لئے پیسہ خرچ کرتا ہے ۔
یہ صاحب چاہتا ہے کہ ہر کوئی اس کی ہاں میں ہاں ملاتا رہے اور جو ہاں میں ہاں نہیں ملاتا یہ اسے اپنا دشمن مانتا ہے ۔
یہ صاحب سنجیدہ مزاج اور ضد کا بے حد پکا ہے لہذا یہ جو فیصلہ کر لیتا ہے اسے ہر حال میں پورا کرتا ہے
یہ صاحب اگر کسی سے ناراض ہو جائے تو اس کی یہ ناراضگی جلدی ختم نہیں ہوتی۔
یہ صاحب اپنے دل کی بات کسی کو نہیں بتایا لیکن یہ چھوٹی عمر میں محبت میں مبتلاء ہو جانے والا انسان ہے ۔
یہ صاحب لذیز کھانوں کا انتہائی شوقین ہے ۔
ذمہ داری نبھانے میں یہ صاحب خاص ہے لیکن اس پر کوئی فرد اپنا حکم نافذ کرے یہ اسے پسند نہیں ۔ اس لئے اکثر اوقات اسے نوکری کے حوالے سے پریشانی کا سامناء ہوتا ہے ۔ یہ صاحب اپنا ذاتی کاروبار کرنے کو زیادہ اہمیت دیتا ہے ۔یا یہ وہ کام پسند کرتا ہے جس میں حکم دینے والا کوئی معاملہ ہو ۔
یہ صاحب خوش قسمت ہے اور اس کے پاس اسکی ضرورت کے مطابق پیسہ آتا ہی رہتا ہے ۔
ایسے افراد کی زندگی میں شادی کے بعد کافی پریشانیاں آتی ہیں اس کی وجہ یہ ہے یہ صاحب یہ چاہتا ہے کہ اس کی بیوی ہمیشہ اس کی ہر بات مانے اگر تو بیوی ہر بات مانتی ہے تو زندگی عیش آرام میں گزرتی ہے بصورت دیگر گھر میں لڑائی جھگڑے، تلخ کلامی ، الزامات اور بے سکونی چلتی رہتی ہے ۔
لہذا اگر کوئی خاتون اس صاحب سے شادی کرنا چاہتی ہے تو وہ اس کی فضول خرچی ، خوشامدی طبیعت، غصہ ، ضد حاکمانہ رویہ اور انا کو مدنظر ضرور رکھے ۔اس کے علاوہ اس صاحب سے شادی کے بعد ہاں میں ہاں ملانی ہو گی اگر کوئی خاتون اس صاحب سے شادی کرنے کے بعد بتائی گئی باتوں کو مد نظررکھتی ہے تو وہ سمجھ لے کہ زندگی کا عیش آرام اس کا مقدر بن چکا ہے ،
اس صاحب کی شخصیت کے بارے میں اگر آپ کو مزید معلومات درکار ہیں تو نیچے موجود لنک کو وزٹ کرلیں ۔ یاد رہے نیچے موجود لنک کو کلک کرنے سے جو تفصیل آپ کو حاصل ہوگی وہ اس صاحب کی ہے آپ کی نہیں۔

Click Here For Personality Test