زندگی کا اہم فیصلہ کرنے سے پہلے

اس میں کوئی شک نہیں کہ شوہر اور بچوں کے بہتر مستقبل اور بھلائی آپ سے بہتر کوئی نہیں جانتا ۔
آپ یہ بات اچھے سے جانتی ہیں کہ آپ اپنے غصہ ، ضد اور آنا کو کنرول نہیں کر سکتی ۔ اس لئے آپ کو یہ بات اچھے سے تصدیق کر لینی چاہئے کہ جس صاحب سے آپ شادی کرنا چاہتی ہیں کیا وہ آپ کی ایسی عادات کو تمام زندگی در گزر کرئے گا یا نہیں ۔ اگر تو وہ صاحب زندگی میں کبھی بھی آپ کی آنا کو ٹھیس نہیں پہچائے گا تو آپ اس سے ضرور شادی کریں کیونکہ ایساء شخص آپ کی زندگی کو جنت بنادے گا ۔
دوسرئے الفاظ میں اگر آپ ہر صورت میں اس صاحب سے شادی کرنا چاہتی ہیں تو آپ کو اپنی ضد ، آنا ، تنقید اور بہت سی خواہشات کی قربانی دینا ہوگی ۔ جو شائد آپ کے لئے ممکن نہیں ۔
محض محبت ، خوبصورتی ، شان و شوکت اور دولت کو مد نظر رکھتے ہوئے شادی کا فیصلہ کرنے والے افراد ہمیشہ زندگی کی بے سکونی سے دوچار ہوتے ہیں ۔
ہم نے تمام روحانی علوم کو مد نظر رکھتے ہوئے آپ کے لیے ایک لائن کی رپورٹ اخذ کی ہے ۔ ہم یہ نہیں کہتے کہ آپ ہماری رپورت کو مدنظر رکھتے ہوئے اس صاحب کے ساتھ شادی کرنے یا نہ کرنے کا فیصلہ کریں بلکہ ہم اس بات پر زور دیتے ہیں کہ آپ اس بات کی تصدیق کریں کہ کیا یہ صاحب تمام زندگی آپ کی ضد ، غصہ اور آنا کو برداشت کر سکتا ہے ۔
ہم نے آپ کی آسانی کے لئے اس صاحب کی چند خوبیاں اور خامیاں آخر میں درج کر دی ہیں ۔
اگر یہ خوبیاں اور خامیاں اس صاحب میں ہیں تو ہماری رپورٹ بہت حد تک سچی ہے اور اگر آخر میں بیان خوبیاں اور خامیاں اس صاحب میں موجود نہیں تو ہماری ایپ میں آپ نے اس صاحب کے نام کا غلط اندراج کیا ہے ۔
ہماری ایپ میں آپ نے اس صاحب کے بچپن کا پورا نام درج کرنا ہے جس سے آپ شادی کرنا چاہتی ہیں ۔
اس کےعلاوہ یاد رہے کہ کوئی بھی علم حتمی نہیں ، حتمی علم صرف اللہ کا ہے ۔ لہذا شادی یا رشتہ کا فیصلہ پکا کرنے سے پہلے آپ اپنے دوست احباب اور عزیز آقارب سے بھی اس صاحب کے بارئے میں ضرور معلومات حاصل کریں

Female Marriage Test Report

اس صاحب سے آپ کی شادی درمیانے درجے کی کامیاب رہے گی یعنی اگر آپ اس صاحب شک ، تنقید اور ضد والا رویہ نہیں رکھیں گی تو یہ صاحب آپ کی محبت میں تمام زندگی میں ہمیشہ مبتلاء رہے گا ۔
یاد رہے کہ آپ شادی کا ارادہ جس صاحب سے بھی کریں گی اس سے شادی کے بعد آپ کے کچھ نہ کچھ اختلافات ضرور رہیں گے اور ایساء ہر فرد کی زندگی میں ہوتا ہے ۔آپ کی زندگی میں بھی ایساء ہوگا اس کی وجہ آپ کی تلخ زبان ، غصہ ، آنا ، تنقید اور شک کرنے کی عادت ہے لہذا اپنی شادی کے بعد کی زندگی میں امن سکون قائم رکھنے کے لئے آپ کو اپنی انا اور افسر گیری کی کچھ تو قربانی دینا ہی ہوگی ۔

اس صاحب کی شخصیت

یہ صاحب زہانت کا سمندر ہے جو سخت محنت سے کبھی نہیں بھاگتا ۔
یہ صاحب زندگی میں بڑئے سے بڑا چیلنج قبول کرتا ہے اور اس چیلنج کو اپنی محنت سے پورا بھی کرتا ہے ۔
نوجوانی میں اس صاحب کا جسم اور چہرہ کچھ بڑا ہو جاتا ہے ۔
اس صاحب کی خوش قسمتی کا یہ عالم ہے کہ یہ زندگی کے بڑئے بڑئے حادثات سے بال بال بچ جاتا ہے ۔
اس صاحب کے پاس دولت اور پیسہ آتا جاتا رہتا ہے ۔
لیکن یہ صاحب عاشق مزاج ہے اور یک لخت ہی کسی خاتون پر عاشق ہو سکتا ہے ۔
اس صاحب کو زندگی میں بدنامی کا سامناء بھی ہوگا ۔
کوئی بھی فرد باتیں کرنے میں اس صاحب سے زیادہ نہیں ہو سکتا ۔
اگر کوئی خاتون اس صاحب سے شادی کرنا چاہتی ہے تو شادی کے بعد اس بات کا خیال رکھے کہ وہ اس پر کسی قسم کی پابندیاں عائد نہ کرئے۔ اس صاحب کے اوپر دولت عاشق ہے لہذا یہ اپنی گھریلو پریشانیوں کی وجہ سے دولت حاصل ہونے کے مواقع کو کسی بھی وقت ٹھوکر مار سکتا ہے ۔
یہ صاحب فیملی سے بڑھکر کسی کو نہیں سمجھتا لہذا یہ نہ کسی پر پابندی لگاتا ہے اور نہ ہی زیادہ دیر تک پابندیاں برداشت کرتا ہے ۔
اس صاحب سے شادی کرنے سے پہلے آپ اس صاحب کی نوکری ، کاروبار ، ماضی اور گھر کی اچھی طرح تصدیق ضرور کرلیں ۔
اس صاحب کی شخصیت کے بارئے میں اگر آپ کو مزید معلومات درکار ہیں تو نیچے موجود لنک کو وزٹ کرلیں ۔ یاد رہے نیچے موجود لنک کو کلک کرنے سے جو تفصیل آپ کو حاصل ہوگی وہ اس صاحب کی ہے آپ کی نہیں ۔
Click Here For Personality Test

Pin It on Pinterest