Muharram ka Wazifa Ya Basitu ?
Muharram ka Wazifa Ya Basitu Allah ki Bargha se Har hajat Hasil karne k liye be had khas mana jata hai . yad Rahay k Muharram aik khas Rohani Mahina hai jes me Ghame Hussain aur Ghame Hussain me kyia jane wala har sajda aur har Tasbeeh be had khas aur be had barkwat wali hai . Muharram Sharif k Hawalay se Ham apne Iss artical me ap k liye aik Muharram ka Wazifa Ya Basitu byian kar rahay rahay hain . Iss Wazifa ko muharram me zaroor kar lain Insha Allah Allah ki zaat ap k liye ap ki har Mushkil ka Hal gaib se paida farma dain ghay Muharram ka Wazifa Ya Basitu kam az kam 3 din kyia jata hai .
Site Naade Ali aur youtube channel Nad e Ali me ap ko Muharram sharif k hawalay se beshumar Qurani Urdu Wazaif hasil ho jain ghay So visit jazak Allah .

Muharram ka Wazifa

محرم شریف کے حوالے سے بزرگوں نے بہت سے وظائف بیان فرمائیں ہیں اور ان وظائف میں سے ایک خاص وظیفہ یا باسط کا بھی ہے یاباسط اللہ کا صفاتی نام یہے۔یاد رہے کہ محرم غم اور عبادت کا مہینہ ہے ۔ لہذا محرم شریف میں غم حیسن اور غم حسین میں کیا جانے والا ہر ہر سجدہ اللہ کی بارگاہ میں حسین کریمین کے صدقہ میں ضرور قبول ہوتا ہے اور جو قبولیت حسین کریمین کے صدقہ میں ہوتی ہے اس قبولیت کے مقام کا کوئی اندازہ نہیں کر سکتا ۔ لہذا محرم کا پورا مہینہ فضول کی بحث وتکرار میں گزارنے کی بجائے دورد شریف ، نوافل اور تسبیحات میں گزارنے کی کوشش کریں ۔

Muharram ka Wazifa

astaghfirullah-rabbi-wa-atubu-ilaih

محرم کا وظیفہ یا باسط محرم شریف کے کسی بھی 3 دن تک کیا جا سکتا ہے لیکن اگر یہ وظیفہ محرم کے پہلے 10 دنوں کے اندر اندر کیا جائے تو افضل ہے ۔ زیادہ افضل تو یہ ہے کہ اس وظیفہ کو محرم شریف کےذیادہ سے ذیادہ دن کیا جائے ۔
کچھ برزگوں کے مطابق اس وظیفہ کو محرم شریف کے پہلے 10 دن تک کر لیا جائے تو بھی افضل ہے اور اگر یہ نہ ہو سکے تو اس وظیفہ کو محرم شریف میں کم ازکم 3 دن تک ضرور ادا کرلیں ۔ اس وظیفہ کے لئے آپ عشاء کی نماز ادا کرنے کے بعد اول و آخر 14 – 14 بار دورد پاک زکر کریں اور درمیان میں آپ دو نفل نماز ہدیہ محمد آل محمد اس طرح ادا کریں کہ ان دونوں نوافل میں آپ الحمد شریف کے بعد14 – 14 بار سورہ اخلاص تلاوت کریں ۔ نوافل ادا کرنے کے بعد آپ 70 بار استغفراللہ رب من کل ذنب و اَ توب الیہ ورد کریں اور اس کے بعد آپ 1400 بار یاباسط ورد کریں ۔ اس کے بعد آپ درود پاک پڑھ کر وطیفہ بند کر دیں اس وظیفہ کو آپ اسی طرح کم ازکم 3 دن ادا کریں ۔ انشاء اللہ اس وظٰیفہ کی برکات آپ کو جلد ہی نظر آجائیں گی ۔

Muharram ka Wazifa Benefits

محرم کا وظیفہ یا باسط کی بے شمار برکات ہیں اور ان برکات میں سے چند برکات آپ کے لئے اس پوسٹ میں پیش کی جارہی ہیں ۔ وظائف میں کامیابی کا ایک خاص سیکرٹ اپنے زہن میں رکھیں کہ آپ کوئی بھی وظیفہ اپنے مقصد کو مدنطر رکھتے ہوئے نہ نہ کریں بلکہ صرف وظیفہ کو اللہ اور اس کے رسول کی رضا کی نیت سے ادا کریں ۔ انشاء اللہ آپ کو اللہ اور اس کے رسول کی خوشی بھی حاصل ہوگی جسکی بناء پر آپ کو آپ کی ہزاروں حاجات بھی حاصل ہو جائیں گی ۔ محرم کے وظیفہ یا باسط کے درج زیل فضائل آپ کو حاصل ہوں گے۔
محرم کے وظیفہ یا باسط کی برکت سے
بے اولاد بہنوں کو اولاد حاصل ہو جاتی ہے
رزق میں حد سے ذیادہ خیروبرکت ہو جاتی ہے ۔
اس وظیفہ کی برکت سے اللہ کی ذات آپ کو جلد دولت اور عزت سے مالا مال فرما دیتے ہیں ۔
جو بیمار ہیں انہیں شفاء مل جاتی ہے ۔
گھر میں سکون پیدا ہو جاتا ہے ۔
دشمن زیر ہو جاتے ہیں ۔
آپ ، آپ کی اولاد ، آپ کا گھر اور کاروبار ہر قسم کے شر یعنی نظربد ، کالا جادو ، جنات ، دشمن اور ناگہانی آفات وبلیات سے ہمیشہ کے لئے محفوظ ہو جاتے ہیں ۔
اس وظیفہ کی برکت سے آپ کو آپ کی ہر جائز حاجت انشاء اللہ آپ کی سوچ سے بھی پہلے حاصل ہو جائے گی ۔
بیان کئے گئے فضائل سے ہٹ کر بھی آپ کو اس وظیفہ کی بے شمار برکات تمام زندگی حاصل ہوتی رہیں گی۔

Muharram ka Wazifa aur Naqsh

naade-ali-frame-naqsh

جو برکات بیان کئے گئے وظیفہ کی ہیں وہی برکات محرم شریف کے نقش نادعلی کی بھی ہیں لہذا آپ محرم شریف میں فریم نقش نادعلی کا عربی نقش آستانہ سے وٹس ایپ فری حاصل کر کے اپنے گھر میں ضرور رکھیں انشاء اللہ اس نقش کی برکت سے آپ کے گھر میں خیروبرکت ، رزق ، دولت اور سکون کی کبھی کمی نہیں آئے گی۔
اس کے علاوہ محرم شریف کے نقش نادعلی کی برکت سے آپ کو آپ کی ہر جائز حاجت آپ کی سوچ سے بھی پہلے حاصل ہو جائے گی ۔

Amna Behan :0092 306 3441786